  • 1. Data: 2004-06-14 00:17:00
    Temat: Poczta Polska- jakie mozliwosci weryfikacj przesylki za pobraniem?
    Od: "MATT" <x...@p...pl>

    Witam
    Wiem juz ze nie moge zajrzec do przesylki przed zaplaceniem za nia...
    Czy jest jednak mozliwosc zeby dochodzic jakos swoich praw jesli na przyklad
    za 2000tys zl dostane karton papieru?
    teoretycznie moge nie przyjac paczki... natomiast jesli zglosze uszkodzenie
    to podobno jest cos takiego jak "komisyjna
    weryfikacja zawartosci"
    wybaczcie ale tak zinterpretowalem na stronie PP mozliwosc zareklamowania
    paczki...:)
    Czy ktos ma jakies pomysly jak mozna w razie takiej ewentualnosci zadzialac
    zeby nie kupic poprostu kota w worku...?

    Pozdrawiam
    Mateusz

  • 2. Data: 2004-06-14 02:48:58
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Escrow http://www.payu.pl/

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 3. Data: 2004-06-14 07:36:40
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    MATT <x...@p...pl> wrote:

> [...]

    kupywac od zaufanych osób?
    --
    Tofik

  • 4. Data: 2004-06-14 08:47:38
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    .pl...
> [...]
    > Wiem juz ze nie moge zajrzec do przesylki przed zaplaceniem za nia...
    > Czy jest jednak mozliwosc zeby dochodzic jakos swoich praw jesli na

    Interesy warte 2 mln zlotych warto zalatwiac osobiscie.

  • 5. Data: 2004-06-15 19:56:17
    Od: Kami <K...@j...net>

  • 6. Data: 2004-06-16 07:29:17
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/14/2004 2:17 AM, Użytkownik MATT napisał:

    > Czy ktos ma jakies pomysly jak mozna w razie takiej ewentualnosci zadzialac
    > zeby nie kupic poprostu kota w worku...?

    Skorzystaj z kuriera. Niektóre z firm kurierskich pozwalają zajrzeć do
    paczki przed odbiorem. Zdaje się, że Opek i Stolica to umożliwiają.

    --
    /sl