  • 1. Data: 2004-06-13 21:30:28
    Temat: jak zalozyc sprawe o alimenty
    Od: "Skuti" <s...@p...fm>

    witam
    mam 21 lat i jestem studentem... problem mam taki
    iz moj ojciec z powodu pewnych wewnetrznych problemow
    domowych wypial sie na mnie w akcie zemsty i nie chce dawac
    pieniedzy na moje utrzymanie...

    poradzcie mi prosze jak sie zabrac za pozew o alimenty
    co w nim musze ujac... jak obliczyc miesieczne koszty
    utrzymania i jaka obliczyc kwote jaka nalezy ujac w pozwie..
    ojciec ma wplywy w granicach 1200-1300 zloty

    p.s mam nadzieje ze znajdzie sie dobra duszyczka ktora
    pomoze mi ugrysc ta sprawe

    --
    Pozdrawiam Skuti