  • 1. Data: 2004-06-13 22:32:55
    Temat: Sponsor rajdowy...
    Od: "yugin" <W...@o...pl>

    witam
    biore od pewnego czasu udzial w rajdach (amatorskich) i jakos ostatnio mnie
    naszlo na poszukanie sponsora. stad nasuwa sie pytanie: jak to wyglada od
    strony prawnej? w gre wchodzi obklejenie samochodu, kaskow, kombinezonow
    zalogi reklamami oraz pewnego rodzaju dyspozycyjnosc dla sponsora (przy
    akcjach promocyjnych etc) w zamian za jakies uposazenie finansowe :)
    w czasie wstepnego rozeznania znalazlem (o ile dobrze pamietam) ze mozna
    przekazac darowizne od ktorej mozna uzyskac odliczenie od podatku jezeli
    darownizna jest na "cele sportu". czy w moim przypadku jest mozliwa taka
    darowizna?
    czym jest umowa darowizny z zastrzezeniem polecenia?
    jaki bylby najlepszy sposob zawarcia umowy miedzy mna a sponsorem?

    --
    pozdrawiam
    dembol

  • 2. Data: 2004-06-14 03:13:38
    Temat: Re: Sponsor rajdowy...
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "yugin" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czym jest umowa darowizny z zastrzezeniem polecenia?
    > jaki bylby najlepszy sposob zawarcia umowy miedzy mna a sponsorem?

    sponsor dotuje klub ze wskazaniem na konkretnego zawodnika

    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2004-06-14 08:51:21
    Od: "dembol" <W...@o...pl>

    ape wrote:
    > sponsor dotuje klub ze wskazaniem na konkretnego zawodnika

    ale to w przypadku darowizny czy umowy sponsorskiej? jestem czlonkiem
    Automobilklubu Wielkpolskiego. czy AW moze pobierac jakies prowizje od
    przekazanej na zawodnika kwoty? sponsor zawiera umowę z AW czy ze mną?

    > pozdro
    > ape

    dembol

  • 4. Data: 2004-06-14 20:56:15
    Od: "dembol" <W...@o...pl>

    dembol wrote:

    > ale to w przypadku darowizny czy umowy sponsorskiej? jestem czlonkiem
    > Automobilklubu Wielkpolskiego. czy AW moze pobierac jakies prowizje od
    > przekazanej na zawodnika kwoty? sponsor zawiera umowę z AW czy ze mną?

    wie ktos?

    --
    dembol