  • 11. Data: 2007-08-03 20:46:20
    Temat: Re: Pobyt stały i czasowy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Aug 2007, a...@p...op wrote:

    > Jeżeli tak, to dlaczego ani w stoasunku do mnie ,ani tym bardziej do kolegi
    > nie wyciaga sie konsekwencji prawnych?

    Dlatego, że u nas modne jest "złe prawo".
    Prawo, które powszechnie nie jest przestrzegane albo/ani stosowane, ale
    jak się chce to "na psa kij się znajdzie".
    Ile znasz np. przypadków wydania dyspozycji firmie "przekazania samochodu
    na cele wojskowe" (zgodnie z prawem)?
    A niejakiemu Optimusowi to się przydarzyło. Przypadkiem. Przypadkiem
    wtedy, jak również US się czepiał, przypadkiem o coś co każdej firmie
    zagranicznej było wolno (krajowej też, ale US miał inne zdanie).
    Rzuć okiem na .podatki, ile jest absurdów o które MOŻNA się czepiać,
    a tak się składa że nikt tego nie robi (albo zdarza się rzadko) - bo
    dopóki nie ma potrzeby, prościej np. komuś dać mandat za nieprzyniesienie
    deklaracji.
    Przeczytaj dyskusje tu i na .samochody o tym, czy w końcu państwu
    bardziej zależy na faktycznym ograniczeniu niebezpiecznej jazdy
    czy na mandatach. Wnioski bywają różne...
    Prawo jest *restrykcyjne* i *słabo egzekwowane*, wskutek czego
    ma mało wspólnego np. z poczuciem sprawiedliwości.
    Bo jak rozumiem, oczekujesz, że sprawidliwie by było żeby Ciebie
    przynajmniej upomnieniem ukarano :) (skoro MOŻNA komuś znienacka
    przywalić mandat).

    > Dlaczego także nie karze sie tych u których ów niezameldowany przez wiele lat
    > mieszka?

    "Nikt im dotąd nie chciał dokopać"?
    Tak samo, jak milionom innych :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-08-04 05:44:26
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > pzdr, Gotfryd
    Co masz na myśli zaczynając wyrazy od kropki? Na przykład .podatki
    lub .samochody?

    Agryppa

  • 13. Data: 2007-08-04 11:08:29
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 4 sierpnia 2007 07:44
    (autor Agryppa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f913u6$etu$1@news.onet.pl>):

    > Co masz na myśli zaczynając wyrazy od kropki? Na przykład .podatki
    > lub .samochody?

    Grupy dyskusyjne pl.cośtam.samochody i pl.soc.prawo.podatki

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl