  • 11. Data: 2013-02-26 22:38:23
    Temat: Re: Pobieraczek
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Mnie zrobili to samo, tylko się dobrze przejechali.
    Bo akurat zmieniłem operatora, założyłem nowy e-mil i po trzech tygodniach
    od założenia konta na ten nowy e-mail przysłali mi te pogróżki z polskim nr
    IP, nowym e-mail-em i zamówieniem usługi w 2011r. Tekst prawie identyczny z
    twoim.
    Zastanawiam się czy nie zgłosić tego policji, bo to ewidentna próba
    wyłudzenia. Tylko jest problem, też siedzę od lat za granicą.
    Po prostu ich olałem. Dopóki nic nie ma w skrzynce na listy to mnie mogą...
    A w Polsce nie jestem zameldowany od 22 lat i ciekawe skąd wytrzasną adres
    Zresztą tu w Niemczech takie e-maile, to już pomału robi się standard.
    Zawsze na początku roku znajdzie się jakaś firma palcem pisana po wodzie,
    co rozsyła takie rachunki. Ostatnie 2-3 lata zawsze w styczniu lub lutym,
    za jakieś pobrane aplikacje i rejestracje w portalach z aplikacjami na
    telefony. I co ciekawe, zawsze te rejestracje/pobrania są po 24 grudnia.
    Liczą że rodzice dają się nabrać i zapłacą za dzieciaków co niby coś
    pobrały czy się zarejestrowały bo pod choinką dostały telefon. Policja
    nawet już nie chce przyjmować zgłoszeń, bo tyle tego jest. Informują tylko
    że postępowanie przeciwko tej firmie jest w toku, a ja mam olać sprawę.
    Jeżeli przyjdzie coś listownie, to dopiero się zgłosić.
    z żoną to już pod koniec roku czkamy na takie e-maile, żeby się dowiedzieć
    jaką fikcyjną usługę znowu "zamówiliśmy". Przynajmniej jakaś odmiana i
    pośmiać się można cenników, a co niektórzy mają fantazję.
    Kabelek

  • 12. Data: 2013-02-27 07:36:55
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kabelek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Mnie zrobili to samo, tylko się dobrze przejechali. <ciah>

    Z dalszej części Twojego posta wynika, że srasz w galoty ze strachu, a nic
    tam nie ma o "dobrym przejechaniu" się Pobieraczka ;)
    Pobieraczek na frajerach zarobił kupę kasy, a i dalej zarabia pod inną
    nazwą.

  • 13. Data: 2013-02-27 08:39:13
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kabelek" <k...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaką fikcyjną usługę znowu "zamówiliśmy". Przynajmniej jakaś odmiana i
    > pośmiać się można cenników, a co niektórzy mają fantazję.
    To wcale nie jest takie śmieszne i świadczy o tym do czego doszlismy w UE.
    Dewiza że wszystko jest dozwolone jeżeli nie jest zabronione służy wyraźnie
    tym którzy "doktoryzują się" w sposobach jak wyłudzić nienależne korzyści.
    Pobieraczek jest tu sztandarowym przykładem.

    pozdr

  • 14. Data: 2013-03-13 11:39:40
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    W dniu 2013-02-27 07:36, Nostradamus pisze:> Użytkownik "Kabelek"
    napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nic tam nie ma o "dobrym przejechaniu" się Pobieraczka ;)
    > Pobieraczek na frajerach zarobił kupę kasy, a i dalej zarabia pod inną

    etam pod inną nazwą, ja wczoraj od nich dostałem pogróżki..
    Na szczęście zarejestrowałem się jako Grzegorz Brzęczyszczykiewicz :)

    Ciekawi mnie to że oni od wielu lat to robią i nadal nic się z tym nie
    dzieje..

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2013-03-16 20:43:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-13 11:39:40 +0100, Piotr <p...@b...pl> said:

    > etam pod inną nazwą, ja wczoraj od nich dostałem pogróżki..
    > Na szczęście zarejestrowałem się jako Grzegorz Brzęczyszczykiewicz :)
    >
    > Ciekawi mnie to że oni od wielu lat to robią i nadal nic się z tym nie dzieje.

    Bo nie było ostatnio jakiegoś wydarzenia na Ziemi - leczącego dysleksję...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2013-04-03 08:55:46
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.02.2013 09:56, z pisze:

    > Nie przestali i dalej liczą że część po przeczytaniu prawniczego
    > wezwania do zapłaty wysłanego meilem z adresu pobieraczka zapłaci.
    > Jednak do sadu nie idą nie bo wiedzą że może nie być łatwo w świetle kar
    > które dostali za taką podstępną działalność.
    >
    > Generalnie rada aby czekać do przedawnienia - 3 lata :-)
    > Można również przyłączyć się do pozwu zbiorowego przeciw nim :-)

    odkopuje suchara - zgadza się, nie przestali nękać
    przysłali "OSTATECZNE PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY" podpisując się
    "Biuro Windykacji Prawnej" z adresu n...@p...pl

  • 17. Data: 2013-04-03 10:39:03
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-03 08:55, Albercik pisze:

    > odkopuje suchara - zgadza się, nie przestali nękać
    > przysłali "OSTATECZNE PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY" podpisując się
    > "Biuro Windykacji Prawnej" z adresu n...@p...pl

    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Pobieraczekpl-wp
    rowadzal-w-blad-sad-potwierdza,wid,15456035,wiadomos
    c.html
    http://tiny.pl/h89d2

  • 18. Data: 2013-05-05 22:19:45
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > odkopuje suchara - zgadza się, nie przestali nękać
    > przysłali "OSTATECZNE PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY" podpisując się
    > "Biuro Windykacji Prawnej" z adresu n...@p...pl

    Wiesz co? Takich pobieraczkow to wciaga sie nosem, takich wezwan do
    zaplaty, ostatecznych wezwan, przedsadowych to uzbieralem 2 duze
    segregatory. Czego nie wolno robic? Nie wolno ignorowac wezwan z sadu,
    reagowac na nie i pilnowac terminow.

  • 19. Data: 2013-05-06 02:47:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-05 22:19, Leming Show pisze:
    > odkopuje suchara - zgadza się, nie przestali nękać

    Trzeba przeslać kopię do rzecznika Konsumentów, żeby ponownie ich ukarano.

    --
    animka