  • 1. Data: 2013-02-25 14:33:33
    Temat: Co oznacza "należyte" w umowie?
    Od: Krzysiek <n...@v...pl>

    Co oznacza słowo "należyte" w umowach? Chodzi mi konkretnie o sytuacje, w ktorej mam
    "należycie" zabezpieczyć dane w bazie danych.

  • 2. Data: 2013-02-25 15:29:12
    Temat: Re: Co oznacza "należyte" w umowie?
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Co oznacza słowo "należyte" w umowach? Chodzi mi konkretnie o sytuacje, w
    > ktorej mam "należycie" zabezpieczyć dane w bazie danych.

    Zapytaj druga stronę umowy jak to rozumie, a najlepiej niech doprecyzuje to
    okreśenie w umowie.
    Ponadto podobne określenia funkcjonują w kodeksie cywilnym: zwykła
    staraność, należyta staranność, szczególna starannośc itp.. Wpisz hasło w
    wyszukiwarkę.
    Hej,

  • 3. Data: 2013-02-25 17:05:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:
    > Co oznacza słowo "należyte" w umowach? Chodzi mi konkretnie o sytuacje,
    > w ktorej mam "należycie" zabezpieczyć dane w bazie danych.

    tak zeby ci ich nikt nie podwedzil, a jak podwedzi lub skorzysta w
    sposob ktory nie powinien to zebys wiedział kto.

    Generalnie, albo za to biezesz ciężką kasę, albo się w to nie baw.