  • 11. Data: 2007-07-05 16:48:26
    Temat: Re: Pobicie przez ochroniarzy reala w czeladzi
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 15:25:38 +0200, Buster napisał/napisała:

    > No bez przesady. W obecnych telefonach komórkowych włączenie dyktafonu
    > można zaprogramować np na jakimś przycisku dodatkowym.

    Trzeba najpierw miec taki telefon :>
    Czyli: "przepraszam Uprzejmie, prosze o odstapienie od bicia mnie przez 3
    minuty. Przez ten czas skocze do najblizszego sklepu kupic odpowiedni
    telefon aby mogli Panowie potem kontynuowac" (...) <- ROTFL :D

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 12. Data: 2007-07-05 17:01:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 15:17:27 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Witaj w klubie. Może przypadkiem "Delta Security"?
    Ha! A to może jednak Ciebie pokazywali w lokalnej telewizorni jak
    narzekałeś na marketocieciów w podobnej sytuacji? Wiosną się nie pytałem
    bo napisik 'Andrzej L. poturbowany przez...' czy jakoś podobnie, szybko
    przemknął przez ekran ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2007-07-05 19:37:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > Ha! A to może jednak Ciebie pokazywali w lokalnej telewizorni jak
    > narzekałeś na marketocieciów w podobnej sytuacji? Wiosną się nie pytałem

    Owszem. W maju.

    > bo napisik 'Andrzej L. poturbowany przez...' czy jakoś podobnie, szybko
    > przemknął przez ekran ;)

    Jakiś tydzień temu był obszerniejszy materiał.

  • 14. Data: 2007-07-05 19:40:17
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Np. w moim przypadku sk*.*wiel będący lokalnym szefem cieciów twierdził,
    > że wszystko z kanciapy widział... a nagrania nie ma. Cud nad Wisłą...

    A mozna wiedziec co sie Tobie stalo, gdzie itp?

    Jacek

  • 15. Data: 2007-07-05 20:37:59
    Od: "spam" <s...@m...com>

    Zbierz kolegów, weźcie porządne pały, kije itp, włóżcie kominiarki z dziurkami
    na oczy, pojdzcie jak ci sami beda mieli zmiane, najlepiej wieczorem i spuśćie
    bydlakom taki wp*****l, żeby im sie odechcialo takich numerów do konca życia.

  • 16. Data: 2007-07-05 20:47:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    telcontar wrote:
    > Witam! jestem na tej grupie nowy, ale szukam rady w sprawie pobicia i
    > ta grupa wydaje mi sie najodpowiedniejsza.
    > Calosc wydarzyla sie wczoraj ok godziny 19 najpierw w poblizu reala,
    > wlasciwie to za realem gdzie nie bylo zadnych swiadkow,a pozniej juz
    > wewnatrz reala. W skrocie chodzi, ze interesuje sie fotografia i

    byłeś poza terenem reala?

    czy oni cię wciągneli do sklepu siłą?

    jesli tak to do pobicia dołóż jeszcze porwanie albo bezprawne ograniczenie
    wolności.

    nie miej skrupułów z bandytami należy walczyć, skłądaj donisienie na
    policji, a jak policjant zacznie kręcić to zarządaj wezwania przełożonego

  • 17. Data: 2007-07-05 20:58:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spam wrote:
    > Zbierz kolegów, weźcie porządne pały, kije itp, włóżcie kominiarki z
    > dziurkami na oczy, pojdzcie jak ci sami beda mieli zmiane, najlepiej
> [...]

    może niech jeszcze przy okazji obrobią kasy w markecie...

    Genialna rada...

  • 18. Data: 2007-07-05 21:38:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > A mozna wiedziec co sie Tobie stalo, gdzie itp?

    Pod CH Janki. Pstrykałem fotki nieba po burzy.

    Najpierw nastąpiło zrzędzenie, potem "tłoczenie", wezwałem policję,
    pojawił się jakiś "cywil" i zaczął wyrywać aparat, potraktowałem go
    gazem, pobili, zaciągnęli do kanciapy, pobili jeszcze trochę, pogrozili
    itepe, przyjechała policja i uratowała.

    To tak w telegraficznym skrócie ;)

    Sprawa jest już w sądzie (dopiero co wyszła z prokuratury).

    W sumie wydaje mi się, że trzeba porobić większą liczbę masowych akcji,
    bo te sk*.*syny myślą sobie, że im wszystko wolno.

    BTW: projektowana jest zmiana ustawy o ochronie mienia i jak przejdzie
    wszyscy taki ciecie wylecą - każdy większy "market" będzie mógł mieć
    wyłącznie licencjonowaną ochronę.

  • 19. Data: 2007-07-05 21:59:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 23:38:33 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pod CH Janki. Pstrykałem fotki nieba po burzy.

    Zadziwiające podobieństwo ... co ochroniarze mają przeciwko zdjęciom
    chmur/nieba?

    p. m.

  • 20. Data: 2007-07-05 22:29:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor wrote:

    > może niech jeszcze przy okazji obrobią kasy w markecie...

    Wiesz, w sumie to jest też wina tych marketów ;)

    Ciecie tłumaczą się jak dawniej naziści: "takie mieliśmy rozkazy"...

    Inna sprawa, że wtedy schodzi się do ich poziomu.

    IMHO lepsza byłaby akcja regularnych flashmobów tu i tam. Większą grupę
    będą bali się tknąć, a gdyby byli na tyle głupi, że by spróbowali, można
    ich elegancko obezwładnić, wezwać policję i mieć świadków.