  • 1. Data: 2007-07-05 08:37:50
    Temat: Wypłata na zwolnieniu lekarskim
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>

    Witam!

    W wielu miejscach wyczytałem że za okres zwolnienia wypłacane jest 80%
    wynagrodzenai i wszytko było by proste gdyby wynagrodzenia były stałe, ale
    jak to wygląda w przypadku kilku zmian pensji w przeciągu roku.

    Te 80% jest wypłacane
    - z aktualnej pensji
    - ze średniej pensji za ostatni rok kalendarzowy
    - ze średneij pensji za ostatni rok (średnia krocząca)
    czy może jeszcze jakoś inaczej

    Czy powyżej pewnej długosci zwolnienia wypłacane jest znów 100% aktualnej
    pensji ?

    Ktoś biegły w tym temacie mógłby przybliżyć temat laikowi

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 2. Data: 2007-07-05 12:44:33
    Temat: Re: Wypłata na zwolnieniu lekarskim
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Ze średniej za ostanie 12 miesięcy sprzed pierwszego zwolnienia lekarskiego
    w danym roku kalendarzowym, czyli przykładowo:
    jesteś na zwolnieniu w lipcu 2007, pierwsze zolnienie w 2007 r wziąłeś (np 2
    dniowe) w marcu 2007, to jako podstawę aktualnego zasiłku chorobowego bierze
    się średnią z 12 miesięcy sprzed marca 2007.

    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-07-05 14:05:53
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2 dniowe) w marcu 2007, to jako podstawę aktualnego zasiłku chorobowego
    > bierze się średnią z 12 miesięcy sprzed marca 2007.

    Czyli podstawa do wyliczania tych 80% zmieni się dopiero w 2008 roku albo
    raczej po pierwszym nowym zwolnieniu w 2008 roku.

    No coż do oddawania wpłacanych im pieniedzy to zbyt skore nasze państwo nie
    jest.

    Najlepiej nie chorować, wiec wszystkim życze zdrowia

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 4. Data: 2007-08-24 05:42:10
    Od: "Nikon" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl> napisał :

    > Czy powyżej pewnej długosci zwolnienia wypłacane jest znów 100% aktualnej
    > pensji ?

    z tego co wiem to 100% tylko wtedy jesli otrzymasz zwolnienie lekarskie
    na skutek wypadku w pracy ...