  • 41. Data: 2007-07-10 07:49:41
    Temat: Re: Pobicie przez ochroniarzy reala w czeladzi
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Rafal M w liscie z dnia 2007-07-09 22:20 napisala
    nastepujace slowa:

    > Albo pomyslec nad czyms skuteczniejszym niz pieprz.
    > Dawno temu chyba Robert pisal o jakiejs francuzkiej piance pochodzenia
    > policyjnego.

    Moze to byla pianka montazowa? Psiknac troche do jakiegos otworu
    napastnika i po sprawie ;))

    --
    michal

  • 42. Data: 2007-07-10 13:51:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Neko wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > napisał
    >

    > Co za dranie!
    > Az korci zeby zrobic prowokacje.
    >
    > Podjezdzam busikiem obok marketu. Jeden wychodzi z busika
    > i podchodzi do obiektu. Robi zdjecia drzew, chmur itp.
    > Podbiegaja ochroniarze. Rozpoczyna sie akcja.
    > Drzwi z busika otwieraja sie szeroko. Dziwnym przypadkiem
    > w busiku jest 5 wysportowanych kolegow napadnietego...

    z busika powinno wyskoczyć 5 kolesiów uzbrojonych w aparaty i kamery i
    rozpocząć regularny plener, łądnei by to wyglądało w wiadomościach TVN i w
    Gazecie Wyborczej...

  • 43. Data: 2007-07-10 23:14:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M wrote:

    > Albo pomyslec nad czyms skuteczniejszym niz pieprz.
    > Dawno temu chyba Robert pisal o jakiejs francuzkiej piance pochodzenia
    > policyjnego.

    Mi w pewnym sklepie usilnie polecają rewolwery Keseru (gumowe kule 10mm
    i napęd przy pomocy małych nabojów hukowych; o dziwo podpada pod
    wiatrówkę poniżej 17J).

  • 44. Data: 2007-07-11 09:58:03
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 01:14:17 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mi w pewnym sklepie usilnie polecają rewolwery Keseru (gumowe kule 10mm
    > i napęd przy pomocy małych nabojów hukowych; o dziwo podpada pod
    > wiatrówkę poniżej 17J).

    Tja... komuś się pomyśli że masz broń ostrą i Cię zastrzelą... Agresja
    rodzi agresję.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 45. Data: 2007-07-11 10:18:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) napisał(a):

    > Tja... komuś się pomyśli że masz broń ostrą i Cię zastrzelą... Agresja
    > rodzi agresję.

    Usilnie polecają - czyli ja uparcie nie kupuję ;)