  • Data: 2023-10-23 21:23:36
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2023 o 18:12, J.F pisze:
    > Bo ja wiem ... ten brzmi dosc prawdopodobnie, jesli duzo sie tam takich
    > kręci. A potem prawdziwe kobiety się skarzą.

    Ale to do bicia nie uprawnia. Bo, że w półmroku dziewczynę z facetem
    pomylił, to akurat jestem w stanie uwierzyć. Znam takie "przeróbki", że
    gdyby nie wiedza, że to przeróbka, to bym się na ulicy za taką "obejrzał".

    Na większości fotek ona jest w stroju sportowym, więc trochę trudno
    ocenić, czy można ją było z facetem w toalecie pomylić. Dziewczyny
    poszły się zabawić, więc raczej zakładam, że nie w strojach sportowych.
    Tak, gdyby podejrzewali, ze to facet, to należało go ując i wydać
    Policji, a nie bić. Sądzę, ze tam o coś innego poszło, ale tego się nie
    dowiemy szybko, bo sam Klub się od sprawy odcina twierdząc, że powierzył
    ochronę firmie zewnętrznej, zaś ta zewnętrzna firma wiedzieć nie będzie.
    Wersja pobitej zresztą też nie jest znana. Zauważcie, ze mówi się, że
    została pobita, ale nikt nie pisze, jaka jej wersja jest. No przecież
    nie wszedł i nie uderzył w twarz przypadkowej kobiety w ubikacji - mam
    nadzieję.
    --
    (~) Robert Tomasik