  • Data: 2023-10-24 11:24:54
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Oct 2023 21:23:36 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale to do bicia nie uprawnia. Bo, że w półmroku dziewczynę z facetem
    > pomylił, to akurat jestem w stanie uwierzyć. Znam takie "przeróbki", że
    > gdyby nie wiedza, że to przeróbka, to bym się na ulicy za taką "obejrzał".

    No ale takich sie nie bije, tylko co najwyzej próbuje zgwałcic :-)

    > Na większości fotek ona jest w stroju sportowym, więc trochę trudno
    > ocenić, czy można ją było z facetem w toalecie pomylić. Dziewczyny
    > poszły się zabawić, więc raczej zakładam, że nie w strojach sportowych.

    Spytaj, czy nie wyglądała jak facet.

    > Tak, gdyby podejrzewali, ze to facet, to należało go ując i wydać
    > Policji, a nie bić. Sądzę, ze tam o coś innego poszło, ale tego się nie
    > dowiemy szybko, bo sam Klub się od sprawy odcina twierdząc, że powierzył

    A Policja tez nie powie :-)

    > ochronę firmie zewnętrznej, zaś ta zewnętrzna firma wiedzieć nie będzie.

    Sprawca, pardon - podejrzany, nie jest aresztowany, to firma moze z
    nim porozmawiac.
    Co moze być istotne, jesli chodzi o odszkodowanie, umowe z klubem,
    i z innymi klubami.

    > Wersja pobitej zresztą też nie jest znana. Zauważcie, ze mówi się, że
    > została pobita, ale nikt nie pisze, jaka jej wersja jest. No przecież
    > nie wszedł i nie uderzył w twarz przypadkowej kobiety w ubikacji - mam
    > nadzieję.

    No wlasnie - masz nadzieje ...

    Sama moze nie bardzo wiedziec o co chodzi, jesli ochroniarz cos mówił,
    a ona języka nie zna ...

    J.