  • Data: 2023-10-24 08:03:28
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Wie, co potwierdziła policja.

    W której notatce? :-)
    Policja jest _zawsze_ wiarygodna++ ?

    > Ale się okazało że wie. Zapewne z tego samego źródła co policja, czyli
    > tego co potwierdziła poszkodowana.
    >
    > Wiec twój atak na dziennikarzy okazał się strzałem w powietrze i
    > chybiłeś:P

    Czyli zapewne wystarczająco to potwierdził/uprawdopodobnił z innych
    źródeł. Tyle że nawet jak prokurator wysmaży z tego formalny akt
    oskarżenia to sąd przeważnie *ale nie zawsze* uzna jego racje.

    Dziennikarze potrafią napisać ze jak się ktoś ręką zamachnął to był
    zamach na obywatela USA będącego naczelnym rabinem Polski, dziennikarze
    samej Gazety Wyborczej czyli ponoć wzorca wysokich standardów.
    Zagrywki prokuratury pod "zachęcenie" do dobrowolnego przyznania się do
    winy to nie tylko Polska tradycja. Ktoś pamięta oburzenie GW że Lepper
    się dowiedział że test DNA nie potwierdził jego ojcostwa? <ironia>
    Powinien nie wiedzieć, załamać się i przyznać do ojcostwa. </ironia>

    --
    A. Filip