    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie
    Date: Mon, 05 Jul 2004 13:57:15 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 5. lipca 2004 11:18 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > po pierwsze nie synku, synka sobie zrob i wychowaj, byle nie tak jak
    > Ciebie wychowano, dosc tego lazi.

    A ja uważam, że nie dosć. Oby więcej rozsądnych ludzi. Wciąż widzę za dużo
    dresów.

    > po drugie "czemu rozmawiam z dresami... " robisz sie nudny

    To dobrze, bo Ty jesteś niebezpieczny.
    Czyżby to Twoi słuchacze pytali:
    > ten
    > masz "dziecko" nawalone , naprawde

    Nie, jeszcze mi nikt nie nawalił. Ale patrząc na takich jak ty, wierzę że
    to cufal nieziemski.

    > smutny jestes...
    > nie odwracaj kota ogonem, fotografowanie akurat wlascicielowi sie nie
    > podoba,

    I dobrze. Więc może zakomunikować to grzecznie gościowi.

    > uzyskać
    > zarządem
    >
    > spytac wlasciciela lokalu,

    Oczywiście, każda grupka kumpli, która idzie na imprezkę i chce sobie
    porobić zdjęcia, musi otrzymać pisemną zgodę właściciela poświadczoną
    notarialnie. W miejscach publicznych dokonywanie zdjęć jest dozwolone i
    kropka. A jak komuś się nie podoba, może zamknąć lokal i otworzyć tam
    Burdel Ze Wstępem Za Kartą Członkowską.

    > nie raz dostac w pysk, a regularnie bez powodu byc lanym to jest rozniaca,

    A jakie masz dane o sytuacji? Jeden nerwowy nastolatek napisał jedynie o
    fakcie lania i to nawet SAM NAPISAŁ, że ,,Ojciec bije ją rzadko''. Jeśli w
    twojej polszczyźnie rzadko=regularnie, to poproszę o słowniczek do twoich
    listów.

    > jednak tacy jak Ty tego nie rozumieja,

    Nie, ja przemocy nie zrozumiem nigdy. Taka natura.

    > nie ma sensu z Toba rozmawiac.

    Oczywiście, rozmowa nie ma sensu, prościej spuścić wpierdol.

    > widac

    A nawet słychać i czuć.

    > wystarczy ze nie bedziesz nosic dersu i po klopocie.

    Dresiarstwo to nie ubiór, to stan umysłu, tobie zesztą bliski, który -- i
    owszem -- nierzadko wyraża się noszeniem czterech paseczków z promocji.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)