  • 1. Data: 2002-03-13 12:26:49
    Temat: Po co odpowiadacie na posty EXPERTA!!!!!!!!!
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    To przeciez znany robak usnetu , czlowiek o opini idioty i spamera. Jakis
    czas temu niedawal zyc ludziom na pl.biznes.wgpw , widze ze teraz zagoscil
    tutaj i wam uprzyksza codziennosc. Jego posty to nic innego jak zarty
    poslugujace mu do jakisch idoiotycznych badan socjologicznych ktore
    prowadzi. UWAGA!!! Na trzy czte- ry wrzucamy go wszyscy do klifu.
    Baffon
    (wawziety wrog Experta)

  • 2. Data: 2002-03-13 12:40:39
    Temat: Re: Po co odpowiadacie na posty Baffona!!!!!!!!!
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Baffon wrote:

[...]

    Jacek
    > (wawziety

    tak jest "wawziety", zegnaj "wawziety" i wiecej nie wracaj trollu.

    Smieciarze znow wrocili na grupe prawo.

  • 3. Data: 2002-03-13 12:55:38
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jacek
    >
    > tak jest "wawziety", zegnaj "wawziety" i wiecej nie wracaj trollu.

    Najwiekszym smieciem , glizda , gnida , robalem , trolem i gnojem jestes
    ty

  • 4. Data: 2002-03-13 13:20:51
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Baffon" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Najwiekszym smieciem , glizda , gnida , robalem , trolem i gnojem jestes

    Przeczytaj temat swojego pierwszego postu. Teraz sam wiesz dlaczego, więc
    może odpowiesz?
    Walczysz czołgami o pokój? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-03-13 15:58:49
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    >" Najwiekszym smieciem , glizda , gnida , robalem , trolem i gnojem
    jestem"

    Przenies sie z ta samokrytyka gdzies indziej kol.Bufonie

    Leszek

  • 6. Data: 2002-03-13 17:30:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Mar 2002 16:58:49 +0100, w <a6nt01$c8i$1@onyx.icpnet.pl>,
    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Baffon" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jestem"
    >
    > Przenies sie z ta samokrytyka gdzies indziej kol.Bufonie

    * plonk *

  • 7. Data: 2002-03-13 18:00:08
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak Leszek zapodaje na pl.soc.prawo:
    >jestem"
    >
    >Przenies sie z ta samokrytyka gdzies indziej kol.Bufonie

    Oo! pierwszy obrońca Ex-pierda!

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |

  • 8. Data: 2002-03-14 09:21:45
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Mikolaj." <m...@n...spam.softax.com.pl> napisał

    > Oo! pierwszy obrońca Ex-pierda!

    A co widzisz niekulturalnego w jego (Jacka ) postach?A pozniej
    przeczytaj post niejakiego Baffona.Widzisz roznice chociazby w
    slownictwie?

    Leszek

  • 9. Data: 2002-03-14 09:22:53
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w
    wiadomości news:c53v8ugron4s5fll8ro1jl057cdikeicku@4ax.com...

    > * plonk *

    Zakladam ze nie wiesz co piszesz.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-03-14 11:00:05
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak Leszek zapodaje na pl.soc.prawo:
    >A co widzisz niekulturalnego w jego (Jacka ) postach?A pozniej

    To zalezy co masz na myśłi mówiąc o kulturze.
    Jeśli sposób wysławiania się, używane słowa i zwroty,
    to nic.
    Ale jeśli chodzi o resztę to resztę ;-)
    Zaśmiecanie wszelakich grup, kierowanie dyskuzji na tory
    zupełnie nie zwiazane z grupą i topiciem, x-posty itp.

    >przeczytaj post niejakiego Baffona.Widzisz roznice chociazby w
    >slownictwie?

    Widzę.

    --
[...]
    THREEPIO: We're doomed.