  • 1. Data: 2002-03-13 09:43:02
    Temat: Umowa notarialna
    Od: "Pavka" <p...@j...pl>

    Witam,
    Chcialbym sprzedac mieszkanie.. zaplata nastapi przelewem jak sie najlepiej
    zabezpieczyc? czy wplata nastapi.. czy jest pokrycie na ten przelew...? tzn.
    co w umowie? i jesli np. beda to 2 przelewy pierwszy zaraz po podpisaniu a
    drugi za 2 m-ce...?
    z gory dzieki za pomoc :)

    Pozdrowienia,
    P.

  • 2. Data: 2002-03-13 11:54:24
    Temat: Re: Umowa notarialna
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Mar 2002 10:43:02 +0100, "Pavka" <p...@j...pl> wrote:

> [...]
    >co w umowie? i jesli np. beda to 2 przelewy pierwszy zaraz po podpisaniu a

    Tak samo nabywałem mieszkanie rok temu. Akt norarialny byl sporzadzony w
    ten sposob, ze po wplaceniu drugiej raty jestem pelnoprawnym
    wlascicielem mieszkania i zostaja mi do niego przekazane klucze. Udaj
    sie do notariusza - on ci wszystko wytlumaczy.

    Jezeli sie zgodzisz, to nabywca powinien przedstawic Ci czek
    potwierdzony - to najlepsza forma zaplaty, nie liczac gotowki, no ale
    kto w dzisiejszych czasach nie boi sie chodzic z gotowka?

    Berberek

  • 3. Data: 2002-03-13 14:16:27
    Od: "Pavka" <p...@j...pl>

    No wlasnie.. ale chodzi o to , ze klucze dostanie po wplacie pierwszej
    raty.. i tak musi byc... i chodzi mi o zabezpieczenie 2 raty... i czeku mi
    nie moze wystapic. Musi to byc przelew z firmowego konta.
    Nie mozna zrobic takiego aneksu, ze w przypadku braku wplaty umowa jest
    niewazne? czy cos w tym stylu?

    Wielke dzieki za zainteresowanie,
    Pozdriowienia,
    P.

  • 4. Data: 2002-03-14 09:07:39
    Od: "Paweł Sikora" <p...@e...pl>

    Wyjsciem moze byc takze wystawienie weksla, ktory skutecznie
    zabezpieczy twoja wierzytelnosc :)