    From: "N30" <n...@h...sk.no.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po co dowody osobiste ?
    Date: Sun, 1 Sep 2002 17:31:31 +0200

    W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
    <s...@p...onet.pl> wydziergal :

    > Dnia pewnego pięknego (Sun, 1 Sep 2002 13:30:26 +0200), "N30"
    > <n...@h...sk.no.spam> był(a) napisał(a):

    > Takoż bzdurą. Jeszcze rower móglby zaakceptować, jeśliby oświata na
    > poziomie uwzględniała zajęcia z zasad ruchu drogowego, to można by
    > założyć, że na poziomie roweru każdy powinien dostawać kartę rowerową
    > w szkole, po zaliczeniu takich właśnie lekcji.

    Nie ma takich zajec! chyba ze mowisz o zptach ;] gdzie sie rysuje znaki
    drogowe

    > Odnośnie motorowera czy skutera to już jest jak dla mnie dyskusyjne.
    > Sam robiłem kartę motorowerową za bajtla i zgadzam się, że może to być
    > dostępne, ale po kursach, choćby własnie w szkole.

    skad wiez ze w U.K. nie ma przedmiotu np ruch drogowy ?

    > Nieprawda. Instruktor:
    > a) jest wykwalifikowany do nauczania
    > b) ma specjalne auto z możliwością reakcji na błędy kursanta

    jedna godzina kosztuje ok 20zl. jest tak samo wykfalifikowany jak kazdy inny
    kierowca jedyne co to ze posiada samochod (tu masz racje).
    Jednak by skonczyc ta dyskusje powiem :
    Ze to co sprawdza sie na zachodzie NIE sprawdza sie w polsce ! Wiec napewno
    takie cos nie bylo by dobrym roziwazaniem u nas, imho zwiazane jest to z
    nasza meltalnoscia.

    > Taki, któremu wisi to długo na rynku się nie utrzyma. To właśnie jemu
    > zależy na tym, żeby Cię wszykolić tak, żebyś egzamin zdał.

    zdawalem 7 razy. tylko dlatego ze nie bylo mnie stac by za 1 razem jak
    oblalem kupic wiecej godzin !! (of corse wydalem wiecej pieniedzy na te
    egzaminy niz na godziny itd...) a tak bym poszedl pojezdzic z ojcem po malo
    uczestrzanych drogach itd...

    > Bynajmniej z powodów przez Ciebie opisanych.

    oczywiscie ze nie z tych. ale mimo posiadania tego rodzaju dokumentu jest
    tam bezpieczniej na drogach niz u nas gdzie jezdza tylko "dobrze wyszkoleni
    kierowcy"

    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P