  • Data: 2023-12-06 09:38:55
    Temat: Re: Plyta cd [Czyli niewiara PO-Tusków w co technologia potrafi (jak się więcej zapłaci)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Odtworzenie sporej+ części danych z tylko przełamanej płyty jest
    > niewykonalne? IMHO Ja w ciemno obstawiam to da się zrobić tyle że
    > "zwykły odtwarzacz" tego nie zrobi.

    Pewnie całości się nie odzyska, ale w kwestii wyrzucania pieniędzy w
    błoto to i tak będzie nic przy maciarewiczach i innych eksperatch tej
    klasy. Tyle, że ile to potrwa? Pewnie kilkaset-kilka tys. plików a każdy
    z nich porżnięty na n-kawałków z brakującym fragmentem.

    > Wiec może do kurwy nędzy nie rżnijmy głupa. " *Tylko* przełamanie" ma
    > jakiś sens jeśli na płycie były niewygodne "duperele" albo jako taktyka
    > spowalniająca. Jeśli jest spora szansa że są na niej "dowody
    > zbrodni stanu" to ja na >99% jestem przekonany że odtworzenie
    > _większości_ danych będzie upierdliwe, kosztowne+ ale technicznie
    > gdzieś (po świecie) wykonalne.
    >
    > Dyskusja wydaje się z podtekstem sugestii że dane z przełamanej płyty
    > zostały bezpowrotnie utracone ile się forsy w jej odczytanie nie wrzuci.

    Nb. nie mam wątpliwości, że również da się stwierdzić jak została ta
    płyta zniszczona. Raczej od tego byłoby dobrze zacząć bo skoro jak
    twierdzisz, może w ogóle nie być powodów do takich akcji to po co
    przepłacać (80% gospodyń nie widzi różnicy)? Analiza trybu uszkodzenia
    wyjdzie dużo taniej. Sam ją mogę zrobić :)

    --
    Marcin