  • Data: 2023-12-06 10:10:35
    Temat: Re: Plyta cd [Czyli niewiara PO-Tusków w co technologia potrafi (jak się więcej zapłaci)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    [...]
    > Nb. nie mam wątpliwości, że również da się stwierdzić jak została ta
    > płyta zniszczona. Raczej od tego byłoby dobrze zacząć bo skoro jak
    > twierdzisz, może w ogóle nie być powodów do takich akcji to po co
    > przepłacać (80% gospodyń nie widzi różnicy)? Analiza trybu uszkodzenia
    > wyjdzie dużo taniej. Sam ją mogę zrobić :)

    Ty masz święte prawo mieć narzucające się _podejrzenie_
    "premedytacji w mataczeniu". Tyle że nie każdy podejrzany
    jest winny że aż o skazaniu też powiemy. Zresztą jak nie ma świadków a
    na płycie nie będzie "dowodów zbrodni stanu" to bardzo bym się zdziwił
    za skazanie za coś więcej niż "brak należytej staranności/ostrożności"
    przy obrońcy na poziomi posła KO mecenasa Giertycha.

    Na grupie prawo różnica między "narzucające się podejrzenie" a
    "dowód sam w sobie" _powinna być kluczowa_ .

    --
    A. Filip