  • Data: 2023-12-06 12:52:29
    Temat: Re: Plyta cd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Dec 2023 21:19:54 +0100, Shrek wrote:
    > złamała się. Sama...

    sama jak sama.
    Się zdarza. Byla w aktach, akta ktos zgiął, płyta pękła.
    Na dobrą sprawe wystarczy spróbować odczytać.

    Tylko naszym sluzbom cos za czesto się zdarza :-)

    > "Prokuratura Okręgowa w Gdańsku potwierdziła, że doszło do złamania
    > płyty DVD z danymi z pierwszego ataku Pegasusa na telefon Krzysztofa
    > Brejzy. Tym samym odczyt danych z nośnika nie jest możliwy.

    oj tam, dobry mikroskop i mozna rekonstruować.
    Tylko kto za to zaplaci?
    Ten kto zlamał :-)

    > - Postępowanie sprawdzające przeprowadzone przez Prokuraturę Rejonową
    > Gdańsk-Śródmieście wykluczyło umyślne zniszczenie płyty DVD znajdujące
    > się w aktach sprawy Prokuratury Okręgowej w Gdańsku. Wobec tego
    > zakończyło się decyzją o odmowie wszczęcia postępowania."
    >
    > No cusz... Wydaje mi się, że doszliśmy do ściany = płyty dotyczące
    > polityków pis się łamią,

    Ale to polityk PO.
    W sumie i tak nieźle, bo sie przyznali, ze "podsluchiwali" Pegassusem,
    a przeciez mogli twierdzic, że nie wiadomo kto, nie wiadomo w ogole
    czy ..

    > monitoringi na komisariatach się psują,

    Monitoringi tak ogolnie też sie psują, jak wszystko.
    Trzeba kontrolować.

    > naczelny kulson rozpierdolił guwny kulsonariat (choć chodzą plotki że to
    > nie on) i dostanie za to podwyżkę przed emką... tylko czekać aż ktoś się
    > delirium excited zarazi...

    J.