  • Data: 2023-12-06 09:26:17
    Temat: Re: Plyta cd [Czyli niewiara PO-Tusków w co technologia potrafi (jak się więcej zapłaci)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    >
    > - Postępowanie sprawdzające przeprowadzone przez Prokuraturę Rejonową
    > Gdańsk-Śródmieście wykluczyło umyślne zniszczenie płyty DVD
    > znajdujące się w aktach sprawy Prokuratury Okręgowej w
    > Gdańsku. Wobec tego zakończyło się decyzją o odmowie wszczęcia
    > postępowania."
    >
    > No cusz... Wydaje mi się, że doszliśmy do ściany = płyty dotyczące
    > polityków pis się łamią, monitoringi na komisariatach się psują,
    > naczelny kulson rozpierdolił guwny kulsonariat (choć chodzą plotki że
    > to nie on) i dostanie za to podwyżkę przed emką... tylko czekać aż

    Odtworzenie sporej+ części danych z tylko przełamanej płyty jest
    niewykonalne? IMHO Ja w ciemno obstawiam to da się zrobić tyle że
    "zwykły odtwarzacz" tego nie zrobi.

    Wiec może do kurwy nędzy nie rżnijmy głupa. " *Tylko* przełamanie" ma
    jakiś sens jeśli na płycie były niewygodne "duperele" albo jako taktyka
    spowalniająca. Jeśli jest spora szansa że są na niej "dowody
    zbrodni stanu" to ja na >99% jestem przekonany że odtworzenie
    _większości_ danych będzie upierdliwe, kosztowne+ ale technicznie
    gdzieś (po świecie) wykonalne.

    Dyskusja wydaje się z podtekstem sugestii że dane z przełamanej płyty
    zostały bezpowrotnie utracone ile się forsy w jej odczytanie nie wrzuci.

    --
    A. Filip