  • 31. Data: 2013-04-11 13:40:06
    Temat: Re: Pliki cookies - kto musi miec
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    W napisa?(a):

    > Nie każda :p proste wizytówki z danymi firmy i możliwością pobrania oferty w
    > pliku pdf na przykład nie mają :p

    Ależ mają bo używają statystyk np z Google Analytics, STAT24 etc...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 32. Data: 2013-04-11 14:26:07
    Od: W <w...@w...pl>

    januszek wystukał, co następuje:

    > W napisa?(a):

    > Ależ mają bo używają statystyk np z Google Analytics, STAT24 etc...

    gdzie? po co? dlaczego zakładasz że jak ktoś wrzuci na serwer html+jpg (ba!
    nawet css nie będzie bo będzie inline) to od razu używa statysyk?

  • 33. Data: 2013-04-11 14:59:27
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/11/2013 01:07 AM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Uciążliwość.
    > Poprzednio po wyłączeniu cookies niekiedy coś nie działało
    > ale większość "dostawców cookies" nie stosowała żadnych
    > utrudnień, teraz próba wyłączenia cookies skutkuje zajęciem
    > sporej części ekranu informacją że... strona stosuje cookies.
    > Nie stosuje bo nie może (skoro wyłączysz w przegladarce),
    > ale za to nie wie że nie może (bo sprawdzić to może wyłącznie
    > ciasteczkiem właśnie),

    Nie tylko ciasteczkiem. http://www.howuniqueareyou.net/ . Wiem, to nie
    do końca zastąpi ciasteczko, ale zawsze ....

    p. m.

  • 34. Data: 2013-04-11 17:50:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Apr 2013, m wrote:

    > Nie tylko ciasteczkiem. http://www.howuniqueareyou.net/

    Thx.
    Niemniej idea jest jak opisałem - daje przy okazji legalny
    powód do "naciskania" na włączenie ciasteczek :)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2013-04-11 20:40:42
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 08:00:31 +0200, Majka napisał(a):

    > Czy na kazdej stronie internetowej musi byc ta informacja o plikach
    > cookies ??
    > Przeciez to jest idiotyczne

    a na niemieckich stronach tego nie ma np. www.bild.de
    więc jak to jest ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index3.php

  • 36. Data: 2013-04-14 13:57:13
    Od: Jozef Stanin <g...@g...com>

    W dniu 10.04.2013 08:00, Majka pisze:
    > Czy na kazdej stronie internetowej musi byc ta informacja o plikach
    > cookies ??
    > Przeciez to jest idiotyczne
    Adblock Plus - dodałem filtr
    *cookie* <- z tymi gwiazdkami i info nie pokazuje mi się, bynajmniej na
    naszych popularnych portalach

    --
    Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
    Roślinożerni, roślinożerni

    (Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)

  • 37. Data: 2013-04-15 16:56:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.04.2013 13:57, Jozef Stanin pisze:
    > info nie pokazuje mi się, bynajmniej na
    > naszych popularnych portalach

    No i bynajmniej wogóle nie musisz chamować spowrotem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek