  • 1. Data: 2005-11-21 11:10:44
    Temat: Plama na koszuli - co o tym sądzicie
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Takie ciekawe pytanko:

    Jestem sobie na ważnym zebraniu / imprezie (itp). W rzerwie wychodzę do
    sklepiku i kupuję mój ulubiony soczek z Tymbarku wiśniowo - jabłkowy w
    kartonowym pudełku z korkiem. Odkręcam go i przez niedokładne przyklejenie
    korka robię wielką plamę na koszuli - co dalej mogę z tym zrobić (nie mówiąc
    o praniu :o) ).
    Biorąc pod uwagę że to ważne spotkanie nie mogę sie pokazać z czerwoną plamą
    :)

    Mogę od kogoś wyegzekwować odszkodowanie??

  • 2. Data: 2005-11-21 11:18:50
    Temat: Re: Plama na koszuli - co o tym sądzicie
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Mirek napisał(a):
> [...]
    > :)
    >
    > Mogę od kogoś wyegzekwować odszkodowanie??

    Nawet jeśli możesz, to i tak nie zrobisz tego przed końcem przerwy ;)

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 3. Data: 2005-11-21 11:24:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mirek napisał(a):
    > Mogę od kogoś wyegzekwować odszkodowanie??

    Od swojego psychoterapeuty, że Cie oszukuje. Sio, trollu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-11-21 11:30:05
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Mirek wrote:
> [...]
    > korka robię wielką plamę na koszuli - co dalej mogę z tym zrobić (nie mówiąc

    Pij mleko ...

    pozdrawiam,

    mirek

  • 5. Data: 2005-11-21 11:41:30
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Mogę od kogoś wyegzekwować odszkodowanie??

    Od Twoich rodziców.

    Nie przypominam sobie bardziej idiotycznego pytania n tej grupie :-)

    Góral

  • 6. Data: 2005-11-21 11:56:33
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Mogę od kogo? wyegzekwować odszkodowanie??

    Nudzisz sie ? ;) Tu nie USA ...

  • 7. Data: 2005-11-21 14:43:46
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Biorąc pod uwagę że to ważne spotkanie nie mogę sie pokazać z czerwoną
    plamą
    > :)
    >
    > Mogę od kogoś wyegzekwować odszkodowanie??

    Raczej noś czerwone koszule, nie będzie widać czerwonych plam :-). A potem
    szybciutko do lekarza. Od głowy...

  • 8. Data: 2005-11-21 17:42:15
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Przypomniala mi sie taka fajna parodia WWO - "Nie boj sie plamy na swetrze".

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2005-11-21 18:08:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mogę od kogoś wyegzekwować odszkodowanie??

    Tak. Od jabłuszka 1/4 a od wisienki 3/4 - bo bardziej ubrudzila.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-11-21 20:09:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Od jabłuszka 1/4 a od wisienki 3/4 - bo bardziej ubrudzila.

    A kartonik ? Przecież podlega to pod współudział. :]