  • 1. Data: 2005-11-21 09:38:51
    Temat: Pismo do Prokuratury
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    Witam
    Czy piszac zawiadomienie do Prokuratury zalanczam wszystkie dowody jakie
    posiadam w danej sprawie czy informuje tylko, ze takie dowody posiadam i
    Prokuratura zarzada ich gdy wezwie mnie na przesluchanie?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 2. Data: 2005-11-21 10:24:21
    Temat: Re: Pismo do Prokuratury
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mazi napisał(a):

    > Czy piszac zawiadomienie do Prokuratury zalanczam wszystkie dowody jakie
    > posiadam w danej sprawie czy informuje tylko, ze takie dowody posiadam i
    > Prokuratura zarzada ich gdy wezwie mnie na przesluchanie?

    Mozesz dolaczyc jako zalaczniki i wymieniasz ja na koncu
    pisma(zawiadomienia). Nie bedziesz musial dostarczac tego pozniej i byc
    moze przed pierwszym przesluchaniem komus uda sie juz te zalaczniki
    przegladnac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos