  • 1. Data: 2005-02-03 11:46:12
    Temat: Piractwo
    Od: "K@mil" <o...@o...pl>

    Ostatnio byszujac po sieci natknalem sie na strone z warezem. Przed wejsciem
    na nia musialem zakceptowac jakis regulamin. Oto jego tresc:

    "Wszystkie materiały zawarte na odnośnikach od tej strony prezentowane są
    wyłącznie w celach edukacyjnych. Nie mogą one służyć jakimkolwiek celom
    niezgodnym z prawem można z nich skorzystać ale trzeba je usunąć z dysku
    twardego przed upływem 24 godzin. Są to materiały prywatne bądź wyłącznie
    prezentacyjne. Autorzy serwisu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności z powodu
    wykorzystania materiałów tu zawartych niezgodnie z przeznaczeniem, w
    szczególności gdy spowodowało to szkodę osób trzecich. Jeżeli jesteś
    związany w jakikolwiek sposób z jakąś orgranizacją rządową, A także jeśli po
    prostu jesteś pracownikiem takiej grupy/organizacji rządowej ( każdej ) nie
    możesz wejść na tę strone i nie możesz przeglądać żadnych plików .html/.php
    . Jeśli wejdziesz na stronę ( a nie da sie inaczej niż po zaakceptowaniu
    wszystkich powyższych warunków) złamiesz międzynarodowe prawo do prywatności
    ( Internet Privacy Act podpisany w 1995 roku )."

    Z tresci wywnioskowalem ze gdyby np. jakis policjant weszedl na ta strone i
    oskarzyl ich o piractwo to oni wtedy mogli by oskarzyc jego.
    Zastanawia mnie jedno. Czy umieszczajac taki tekst nikt nie moze sie do nich
    przyczepic, albo oskarzyc o piractwo?

  • 2. Data: 2005-02-03 11:51:34
    Temat: Re: Piractwo
    Od: maHo <m...@p...net>

    K@mil wrote:
    > Ostatnio byszujac po sieci natknalem sie na strone z warezem. Przed wejsciem
    > na nia musialem zakceptowac jakis regulamin. Oto jego tresc:

    [ciach]

    wg mnie to sobie mogą taki tekst wsadzić głęboko...

    to tak jakby sklep miał szyld "Kradziony sprzęt RTV - Tanio!"
    a na drzwiach wywieszka "Zakaz wstępu dla policjantów i prokuratorów" :)

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-02-03 12:27:39
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    maHo <m...@p...net> napisali:

    > to tak jakby sklep miał szyld "Kradziony sprzęt RTV - Tanio!"
    > a na drzwiach wywieszka "Zakaz wstępu dla policjantów i prokuratorów" :)

    To chyba nie to samo. Jest cos takiego, jak dozwolony uzytek osobisty.
    Zalozmy, ze umieszczam na serwerze muzyke, ktora kupilem w Empiku i
    zastrzegam, ze tej muzyki moga sluchac Pan Edek, moja ciocia i siostra.
    Ktos kto nie jest moja ciotka, albo siostra sluchajac muzyki popelnia
    przestepstwo.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 4. Data: 2005-02-03 12:45:16
    Od: maHo <m...@p...net>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

> [...]
    > zastrzegam, ze tej muzyki moga sluchac Pan Edek, moja ciocia i siostra.
    > Ktos kto nie jest moja ciotka, albo siostra sluchajac muzyki popelnia

    ale mowa jest o nielegalnym oprogramowaniu, gdzie tego dozwolonego
    użytku osobistego nie ma.

    pozdrav

    maHo

  • 5. Data: 2005-02-03 17:18:49
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    no dobra, a co jest na tej stronie?

  • 6. Data: 2005-02-03 19:01:06
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 03/02/2005 12:46, K@mil wrote :
> [...]
    > wszystkich powyższych warunków) złamiesz międzynarodowe prawo do prywatności
    > ( Internet Privacy Act podpisany w 1995 roku )."

    Po pierwsze, to w Polsce obowiązuje polskie a nie amerykańskie prawo
    (ale amerykańskie też nie działa tak jak wydaje się autorom tego potworka).
    Po drugie, jeśli są tam pirackie programy to mamy do czynienia z
    przestępstwami z art. 278 § 2 kk, art. 291 i 292 w zw. z art. 293 § 1 kk.
    Jeśli programy do włamań i innych działań tzw. "hackerskich" to z art.
    269b § 1 kk
    Jeżeli tzw. "kraki" do programów komputerowych to z art. 18 § 3 kk w zw.
    z art. 292 kk i inne.

    Podsumowując, to jedna wielka ściema.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 7. Data: 2005-02-03 19:43:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K@mil" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    Takie kawałki na niektórych działają jak płachta na byka. I o ile stron z
    piratami jest wiele i z różnych przyczyn nie wszystkich sprawców od razu da
    się złapać, to kretyni z takimi wstępami obsługiwani są z reguły poza
    kolejnością :-) Ot, tak dla zasady, by im utrzeć nosa.