  • 1. Data: 2005-02-03 10:21:59
    Temat: Komornik
    Od: pako <p...@c...pl>

    Mam drobne pytanie, jak skutecznie mozna blokować postepowanie
    komornicze? wymeldować sie tak aby nie mogł komornik przesłac pisma ?
    zalezy mnie aby potrwało to około 4 miesiecy potem to juz ureguluje
    zaległośc.

  • 2. Data: 2005-02-03 15:28:51
    Temat: Re: Komornik
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    pako <p...@c...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > komornicze? wymeldować sie tak aby nie mogł komornik przesłac pisma ?
    > zalezy mnie aby potrwało to około 4 miesiecy potem to juz ureguluje

    Przespacerować się do wierzyciela i poprosić o zawieszenie egzekucji na
    te cztery miesiące.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kazdy ma jakiegos bzika, Kazdy jakies hobby ma, A ja w kompie mam Chomika, Co mi
    newsy codzien ssa.