  • 1. Data: 2005-02-03 11:32:53
    Temat: wspolpraca
    Od: "karola" <k...@w...pl>

    Pisanie artykułow prawnych-zamowienia publiczne, outsourcing na rozne
    serwery.Propozycje prosze kirerowac na maila
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-03 11:45:07
    Temat: Re: wspolpraca
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    karola napisał(a):
    > Pisanie artykułow prawnych-zamowienia publiczne, outsourcing na rozne
    > serwery.Propozycje prosze kirerowac na maila
    > k...@w...pl

    Karolcia ! ! ! ;)

    Otwierasz własną DG w końcu ??? ;)

    http://tinyurl.com/64jbd

    Powodzenia ... Z usług na pewno przy najbliższej okazji skorzystam.

    P.S.
    Bluzgi wysyłaj tym razem na poprawnego maila a nie spamtrapa ;)
    Pozdrowionka

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-02-03 12:45:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Feb 2005 12:32:53 +0100, karola <k...@w...pl> napisał:

    > Pisanie artyku?ow prawnych-zamowienia publiczne, outsourcing na rozne
    > serwery.Propozycje prosze kirerowac na maila
    > k...@w...pl

    ooo, smiana specjalizacji. I nauczyła się yntelygentnego słowa
    "outsourcing". Ciekawe czy naprawdę chodzi jej o outsourcing czy może o
    uploading :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 4. Data: 2005-02-03 19:51:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "karola" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Karolinko! A tle razy ja i reszta użytkowników Ci radziliśmy, byś zanim
    zaczniesz udzielać innym porad, to sama sobie poradziła. Karolina, Twój post
    jest spamem. I to karalnym - to wykroczenie. ja nie wyrażałem zgody, byś
    kierowała pod moim adresem swoją ofertę. Nie wiem jak koledzy, ale pewnie
    też nie.

    Karolina, i jak mamy Cię ewentualnie promować i polecać? Napisz kilka próbek
    swojego autorstwa na grupy. Uwierz, ze to działa. Ja, choć z przyczyn pewnie
    większości stałych bywalców propozycjami takimi nie jestem zainteresowany,
    to jednak tych kilka, kilkanaście maili z propozycjami w roku dostaję. A nie
    spamuję tutaj, ani nawet nie daję nikomu do zrozumienia, że byłbym
    propozycjami pracy zainteresowany.

    Daj się ucywilizować!

  • 5. Data: 2005-02-04 17:00:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jest spamem. I to karalnym - to wykroczenie. ja nie wyrażałem zgody, byś
    > kierowała pod moim adresem swoją ofertę. Nie wiem jak koledzy, ale

    nie jest spamem, spamem by byl gdyby wyslala Topbie na prywatna skrzynke.
    A grupy wcale nie musisz czytac, tak jak ogladac TV w ktorej sa puszczane
    reklamy.

    P.

  • 6. Data: 2005-02-04 21:28:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nie jest spamem, spamem by byl gdyby wyslala Topbie na prywatna skrzynke.
    > A grupy wcale nie musisz czytac, tak jak ogladac TV w ktorej sa puszczane
    > reklamy.

    Zgodnie z art. 24 Ust. z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną "Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    niezamówione informacje handlowe, podlega karze grzywny." Gdzie tu widzisz
    ograniczenie tylko do prywatnych skrzynek?

    Bo jeśli myślisz o treści art. 10, to odnosi się to do czynów nieuczciwej
    konkurencji. Więc jakby mi wysłała to na maila, to byle jaki inny adwokat /
    rada prawny mógł by ją jeszcze ścigać z tego tytułu nawet bez mojego
    udziału.

  • 7. Data: 2005-02-05 11:02:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > niezamówione informacje handlowe, podlega karze grzywny." Gdzie tu
    widzisz
    > ograniczenie tylko do prywatnych skrzynek?

    korzystam z grupy i stwiredzam ze zamawialem te informacje, co wtedy?

    P.

  • 8. Data: 2005-02-05 12:54:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > korzystam z grupy i stwiredzam ze zamawialem te informacje, co wtedy?

    W takim razie Karolina z powodzeniem może do Ciebie od dziś wysyłać swoje
    reklamy, ale na prywatny adres. Nic więcej. Grupa nie jest Twoja i nie jest
    moja. Karolina musiała by mieć zgodę wszystkich potencjalnych użytkowników,
    a to przecież jest niemożliwe z przyczyn oczywistych. I nie wałkujmy tego,
    bo spam był zawsze zwalczany w usnecie, nawet jak nie był jeszcze zabroniony
    prawnie.

  • 9. Data: 2005-02-05 14:12:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    tego,
    > bo spam był zawsze zwalczany w usnecie, nawet jak nie był jeszcze

    ale jest to miejsce publiczne, czy jak wyjde na ulice i krzykne kocham
    batony mars
    one sa najlepsze to mozna
    mnie za to zamknac?

    P.

  • 10. Data: 2005-02-05 14:30:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ale jest to miejsce publiczne, czy jak wyjde na ulice i krzykne kocham
    > batony mars
    > one sa najlepsze to mozna
    > mnie za to zamknac?

    Za zakłócenie porządku publicznego - nie wolno krzyczeć. A poważnie, to nie
    wiem, do czego dążysz. Chcesz dowieść, że spam nie jest zakazany w ogóle,
    czy że Karolina ma wyjątkowo do niego prawo, czy też, że jest on dozwolony
    akurat na tej grupie.