  • 1. Data: 2005-02-03 11:51:22
    Temat: Problem z czynszem
    Od: "Jola" <J...@t...komputery.pl>

    Jestem zameldowana w mieszkaniu w którym główny najemca nie płaci czynszu od
    okolo 2 lat, wiec nazbierala sie juz niezla sumka zaleglosci. Jest to
    mieszkanie zakładowe a dokładnie należy do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej a
    głównym najemca jest mój ojciec. Ja nie mieszkam tam, wynajmuję mieszkanie w
    innej miejscowości i w związku z tym mam pytanie czy mogę zostać obciązana w
    świetle prawa obowiązkiem spłacenia tego zadłużenia?
    Praktycznie nie przebywam w ogóle w tym mieszkaniu a jestem zameldowana
    ponieważ jednak obowiązek meldunkowy istnieje w naszym kraju.
    Prosze pomozcie, sprawa jest bordzo pilna.

    Mycha

  • 2. Data: 2005-02-03 17:08:47
    Temat: Re: Problem z czynszem
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jola" <J...@t...komputery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ponieważ jednak obowiązek meldunkowy istnieje w naszym kraju.
    > Prosze pomozcie, sprawa jest bordzo pilna.

    AFAIK obowiązek meldunkowy obowiązuje w miejscu faktycznego przebywania a
    nie tam gdzie Ci wygodniej. Tak więc najlepiej zamelduj sie tam gdzie
    aktualnie mieszkasz.

    Pozdr.
    Onzo

  • 3. Data: 2005-02-03 17:36:21
    Od: "Jola" <J...@t...komputery.pl>

    Decyzje o rzemeldowaniu juz podjelam, ale zmiana mendulku bez posiadania
    wlasnego mieszkania nie jest prosta. Wlasciciele ktorzy wynajmuja mieszkania
    nie chca meldowac swoich lokatorow.

  • 4. Data: 2005-02-03 17:37:58
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    > Decyzje o rzemeldowaniu juz podjelam, ale zmiana mendulku bez posiadania
    > wlasnego mieszkania nie jest prosta. Wlasciciele ktorzy wynajmuja
    mieszkania
    > nie chca meldowac swoich lokatorow.

    Ale takie jest chyba ich obowiązek prawda?

    Pozdr
    Onzo

    PS: Pisz proszę POD cytatami

  • 5. Data: 2005-02-05 20:59:07
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    Onzo napisał(a):
> [...]
    >

    > AFAIK obowiązek meldunkowy obowiązuje w miejscu faktycznego przebywania a
    > nie tam gdzie Ci wygodniej. Tak więc najlepiej zamelduj sie tam gdzie

    ale dluzej niz 2 miesiace, jesli do 2 miesiecy nie ma obowiazku medlowania.