  • 11. Data: 2005-02-21 16:22:56
    Temat: Re: Pijany kirowca - zdjęcie?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <6...@n...onet.pl>, Pawel Kozik wrote:

    > a poza tym - zdjecia - pomysl kretynski,

    Dlaczego?

    Renata

  • 12. Data: 2005-02-21 18:55:15
    Temat: Re: Pijany kirowca - zdjĂŞcie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fremantle" <N...@g...pl> napisał w wiadomości

    Może się okazać, ze ktoś się posłużył cudzymi dokumentami i oskarżony się
    dowie, ze jest oskarżony po wyroku, bo gość się poddał dobrowolnej karze.
    :-)

  • 13. Data: 2005-02-21 20:00:27
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Dlaczego?
    >
    > Renata

    jeśli już publikować zdjęcia to lepszy rezultat przyniosłoby to w przypadku
    chociażby pedofili, handlarzy narkotyków /pomijam bezsensnowność zakazu ich
    sprzedaży/ etc. - nie zaś w przypadku osób prowadzących pojazd w stanie
    nietrzeźwości - bo jak pisałem wcześniej - pijany kierowca ani myśli wsiadając
    za kółko o ewentualnych następstwach wstydu - bo skoro nie myśli o ewentualności
    178a K.k. to o wizerunku pomyśli? litości! - sprawa jest oczywista - to
    działanie pod publike, trzeba sobie znaleźć jakieś ofiary.. jak sobie nie radzi
    policja z bandytami mordującymi to sobie chce radzić z potencjalnym sprawcami
    przestępstw. a łykanie tego przez społeczeństwo - bez komentarza.

    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2005-02-21 21:04:02
    Od: Fremantle <N...@g...pl>

    On Mon, 21 Feb 2005 19:55:15 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    > Może się okazać, ze ktoś się posłużył cudzymi dokumentami i oskarżony się
    > dowie, ze jest oskarżony po wyroku, bo gość się poddał dobrowolnej karze.
    > :-)

    Jeżeli tak się stanie, to dla niesprawiedliwie oskarżonego i tak nie ma
    większego znaczenia
    czy zdjęcie prawdziwego sprawcy zostanie wydrukowane z jego danymi czy też
    nie.
    Sprawa i tak będzie.

    Domyślam się że zdjęcie robią mu w komisariacie/areszcie, a nie biorą z
    dokumentów.
    Więc nie widzę problemu, jeżeli chodzi o wizerunek.

  • 15. Data: 2005-02-21 21:07:28
    Temat: Re: Pijany kirowca - zdj?cie?
    Od: Fremantle <N...@g...pl>

    On Mon, 21 Feb 2005 14:54:36 GMT, nixo <m...@n...net> wrote:

    > A o klamczuchach policjantach to slyszales?

    "Nie będziemy tworzyli nowego prawa bo policjanci są źli i oszukują"?
    no, to ciekawy sposób myślenia.

  • 16. Data: 2005-02-21 21:52:25
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wsiadając
    > za kółko o ewentualnych następstwach wstydu - bo skoro nie myśli o

    Wynika to z mentalności naszego społeczenstwa i IMHO każdy skuteczny sposób
    jest dobry. Czy okaze sie skuteczny - zobaczymy.
    Przestanmy w koncu bronic przestępców. I niech mi ktos napisze, ze to tylko
    lekko zawiany kierowca, a nie przestepca, to strace resztki wiary w Polaków.

    pozdr

    cherokee

  • 17. Data: 2005-02-26 15:51:03
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 21 Feb 2005 22:52:25 +0100, w <cvdl80$48a$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > Przestanmy w koncu bronic przestępców. I niech mi ktos napisze, ze to tylko
    > lekko zawiany kierowca, a nie przestepca, to strace resztki wiary w Polaków.

    Tak na marginesie -- u nas to jest wówczas przestępca, a we Francji nawet nie
    popełnia wykroczenia, co więcej ma prawo tak postępować.

  • 18. Data: 2005-02-27 09:59:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał(-a):

> [...]

    nie
    popełnia wykroczenia, co więcej ma prawo tak postępować.

    A głowy jak wiadomo mamy mocniejsze;))

    Pzdr
    Leszek