  • 1. Data: 2005-02-21 07:21:04
    Temat: rozprawa apelacyjna i co dalej ?
    Od: "Urticae" <u...@p...onet.pl>

    W rozprawie apelacyjnej sąd postanowił zwrócić sprawę do ponownego
    rozpatrzenia. Czy sąd apelacyjny prześle mi uzasadnienie wyroku? Czy
    przesłuchania wszystkich świadków będą prowadzone od początku?
    pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2005-02-21 07:44:47
    Temat: Re: rozprawa apelacyjna i co dalej ?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Urticae" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozpatrzenia. Czy sąd apelacyjny prześle mi uzasadnienie wyroku? Czy
    > przesłuchania wszystkich świadków będą prowadzone od początku?

    I wszystko zaczyna sie od nowa z innym skladem orzekajacym.
    Przy okazji zastanawia mnie czy swiadkowie "sluchani" na jednej rozprawie,
    ktorzy pozniej pozostaja na sali sadowej jako publicznosc co zostaje
    zaprotokolowane sa wylaczani czy tez moga zeznawac przy ponownym
    rozpoznaniu.

    Pozdrawiam Maver

  • 3. Data: 2005-02-21 08:10:16
    Od: "Urticae" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktorzy pozniej pozostaja na sali sadowej jako publicznosc co zostaje
    > zaprotokolowane sa wylaczani czy tez moga zeznawac przy ponownym

    Czy sąd będzie posiłkował się zeznaniami świadków złożonymi wcześniej? czy
    też "wyrzuci je do kosza"?
    WW

  • 4. Data: 2005-02-21 08:25:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Urticae napisał(a):
    > Czy sąd będzie posiłkował się zeznaniami świadków złożonymi wcześniej? czy
    > też "wyrzuci je do kosza"?

    I pójdzie do domu...
    Co do zasady będzie przesłuchiwał jeszcze raz.

    KG

  • 5. Data: 2005-02-21 08:25:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Urticae napisał(a):
    > W rozprawie apelacyjnej sąd postanowił zwrócić sprawę do ponownego
    > rozpatrzenia. Czy sąd apelacyjny prześle mi uzasadnienie wyroku?

    Na wniosek.

    KG

  • 6. Data: 2005-02-21 09:08:31
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > I pójdzie do domu...
    > Co do zasady będzie przesłuchiwał jeszcze raz.

    No chyba, ze zlozysz wniosek o wylaczenie dowodu (zeznan swiadka) i jakos
    sensownie to uzasadnisz, to jest prawdopodobienstwo ze sad sie przychyli
    (albo odrzuci twoj wniosek). Oczywiscie wniosek skladasz gdy jest dla ciebie
    korzystny ;)

    Pytajac o swiadka zastanawialem sie czy swiadek ktory zostal na sali sadowej
    do konca sprawy po przesluchaniu moze zeznawac po zwrocie sprawy, czy tez
    mozna podniesc temat uchybienia proceduralnego z uwagi na to, ze
    przysluchiwal sie poprzedniemu procesowi (temu zwroconemu).

    Pozdrawiam Maver

  • 7. Data: 2005-02-21 10:23:47
    Od: u...@p...onet.pl

> [...]
    > (albo odrzuci twoj wniosek). Oczywiscie wniosek skladasz gdy jest dla ciebie

    Chodzi mi o to, że chciałem zaoszczędzić dzieciom zeznań w sądzie. Z tego co
    piszesz wygloąda na to że to nieuniknione?
    WW

  • 8. Data: 2005-02-21 11:15:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I pójdzie do domu...
    > Co do zasady będzie przesłuchiwał jeszcze raz.

    a jezeli jego informacje beda inne niz poprzednio z czego mozna wywnioskowac
    ze albo teraz albo poprzednio popelnil przestepstwo skladajac falszywe
    zeznania, czy to wtedy bedzie brane pod uwage.

    P.

  • 9. Data: 2005-02-21 11:26:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R. napisał(a):
    > a jezeli jego informacje beda inne niz poprzednio z czego mozna wywnioskowac
    > ze albo teraz albo poprzednio popelnil przestepstwo skladajac falszywe
    > zeznania, czy to wtedy bedzie brane pod uwage.

    jeśli będą się różniły, to na pewno zostana świadkom odczytane ich
    poprzednie zeznania
    a potem sąd oceni

    KG