  • 1. Data: 2005-02-20 22:22:00
    Temat: Dom rodziców
    Od: "MG" <m...@g...pl>

    Mam następujący dylemat
    Moi dziadkowie mają dom, w którym mieszkają obecnie wspólnie z dwoma
    synami.
    Jeden syn mieszka w tym domu z rodziną , a drugi sam to mój ojciec (
    alkoholik).
    Dziadkowie planują przepisać dom na tego porządnego syna ponieważ on tam
    inwestuje.
    Moje pytanie jest następujące czy ja jako wnuk mam prawo do jakiegoś pokoju
    w momencie kiedy dziadkowie przepiszą ten dom na mojego wujka ( nie jestem
    tam zameldowany) ??
    Obecnie jestem uczniem liceum ( utrzymuje mnie mama ojciec nigdy nie płacił
    alimentów) mam zamiar studiować i wtedy właśnie chciałbym tam zamieszkać (
    dotychczas mieszkałem z mamą lub u mamy rodziców) .

    Dziękuję za informacje
    MG

  • 2. Data: 2005-02-20 22:36:59
    Temat: Re: Dom rodziców
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    MG napisał(a):
    > Moje pytanie jest następujące czy ja jako wnuk mam prawo do jakiegoś pokoju
    > w momencie kiedy dziadkowie przepiszą ten dom na mojego wujka ( nie jestem
    > tam zameldowany) ??

    Nie masz, to ich dom i oni decydują co z nim zrobić. A potem kolejny
    właściciel.

    KG