  • Data: 2005-03-16 11:06:17
    Temat: Re: Pieski
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@u...net>
    napisał w wiadomości news:slrnd3g3r9.mso.lancaster@unix-secured.net...
    > Mysle ze bledne podejscie.
    > Zdarza sie tak (A wiem to z wlasnego doswiadczenia), ze pies przypadkiem
    > sie wyrwie, lub wymknie z mieszkania. Inna sprawa, jest jednak, gdy jest
    > to agresywne bydle, a inna gdzie niewinny maluch.

    Pies się nie wyrwa, bo nie miał z czego. Chłopak sobie stał spokojnie i
    patrzył, jak pies podbiega do wszystkich i ich obwąchuje. A co ja mam
    powiedzieć maluchowi, który chce pieska koniecznie pogłaskać - że każdy jego
    ruch rączką może wywołać agresję u psa? Dodam,ze pies był wysokości dziecka.
    I nie rozczulajcie się, proszę, nad losem psów, mozecie przeciez wpłacac 1%
    na schronisko, i wtedy psy byłyby zabierane w miejsce, skąd mogliby je
    odebrać właściciele. Oczywiście nie musiałyby byc usypiane.
    Jednak niezmiernie denerwuje mnie fakt, iż nie mozna spokojnie dziecka
    wysłac do przedszkola bez obaw, ze na spacerze nie zostanie pogryzione przez
    jakiegos psa. Wiec moze, gdy właściciel psa bedzie miał w perspektywie
    rozstanie sie na zawsze ze swoim podopiecznym, wezmie to pod uwage przy
    najblizszym spacerze.

    pozdr

    cherokee