  • Data: 2005-03-16 11:20:37
    Temat: Re: Pieski
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d1948e$7hc$1@opal.icpnet.pl...
    > Chcesz mu swoje lęki przekazać na całe życie? Powiedz "aja piesek" i sam
    > boksera pogłaskaj. Nawet niegroźny pies ugryzie 'cykora" zachowującego się
    > dziwnie.
    Własnie o to chodzi,zeby nie musieć mówić dziecku, tego nie ruszaj, pieska
    nie głaskaj itp. Widziałeś kiedyś małe dziecko umiejące pogłaskać psa
    delikatnie?

    > Nie ucz dziecka strachu przed psem bo jak spotka agrsywnego to i tak nic
    nie
    > pomoże ale swoim panicznym zachowaniem może sprowaokować nawet
    > najłagodniejszego.

    Jak spotka agresywnego psa, to niestety nic mu nie pomoze poza skuleniem
    się i czekaniem, az pies odejdzie. Ale czy to nie jest sztuczne wpajanie
    strachu? Poza tym, dlaczego mamy tolerować nagminne wyprowadzanie psów bez
    smyczy i kaganców? Widziałeś jakąs stolice europejską z taka ilością luzno
    biegających psów? Nie pisze nawet o zafajdanych chodnikach i trawnikach.
    Naprawdę nie zalezy mi na usypianiu psów, bo je bardzo lubię, ale jak widze
    takiego, za przeproszeniem gówniarza bez szyi, nie umiejącego przypilnowac
    psa, to mnie szlag trafia. A pieskowi nie wytłumaczę, "nie rusz dziecka".
    Dlatego konieczne jest wprowadzenie surowych, egzekwowanych kar dla
    włascicieli psów.

    pozdr

    cherokee