  • 81. Data: 2013-10-07 23:36:46
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 19:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Aby się włamać trzeba przełamać jakieś zabezpieczenie.
    > Swobodnie dostępna klamka nie jest zabezpieczeniem większym niż magiczna
    > runa namalowana na progu zamiast furtki.

    Jak samochód nie ma alarmu to już mogę wlazić do niego? Bo wyciągnięcie
    rygla (zwłaszcza w starszych samochodach) to żadne zabezpieczenie.

    Zresztą - założmy że przymkneli tylko drzwi, bez zamykania centralnego
    zamka - moge sobie wejść czy nie?

  • 82. Data: 2013-10-07 23:38:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 11:22, Andrzej Lawa pisze:

    > Jest krytyka np. "to uważam za nieprawidłowe i dlaczego i mam taki
    > pomysł na poprawienie tego problemu".
    > Jest też bezmyślne marudzenie "wszystko do dupy, usiądę i będę
    > lamentował i bluzgał na cały kraj".

    I które to zdrada i chuligaństwo?

  • 83. Data: 2013-10-08 06:11:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ach, nie ma to jak "rzeczowy argument", tak charakterystyczny dla
    > Dyjorka...

    a co będe z tobą dyskutował...

    skoro zawsze sie ustawiasz bokiem do większości zeby miec fun z trollowania

  • 84. Data: 2013-10-08 06:15:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:

    > Złamali, furtka byłą zaryglowana. Basta! Serio włazisz wszędzie gdzie
    > płot nie jest po prądem a drzwi można otworzyć tylko kombinacją jak w
    > sejfie?

    pewnie tak...

    a jak jest zamek szyfrowy to wlezie jak bedzie porosta kombinacja typu 1234
    1111 bo zbyt prosta kombinacja nie jest zamknięciem itd...

    ponadto wiadomo że w sklepach i innych publicznych lokalach powszechnie
    klamki sa tylko do środka i drzwi otwiera sie przez przekładania ręki przez
    dziurę i otwieranie klamki od środka, to norma przecież.

    Myślę tez, że jak znajdzie portfel na ulicy to uzna, że to była darowizna
    osoby kóra go zostawiła i sobie zostawi.

  • 85. Data: 2013-10-08 06:17:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jakby nie była dostępna to by z niej nie skorzystał.

    realy? czyli jak ktoś bęzie miał zamek szyforwy z kodem 1234 to też można
    wejść bo taki kod nei jest zamknięciem tylko zaproszeniem dla każdego do
    wchodzenia?

    > Równie dobrze teren mógłby być zamknięty przy pomocy magicznego kręgu
    > z popiołu.

    > Jesteś durniem, w dodatku zakłamanym.

    nie jestem za to trollem, bo nie sądzę abyś był takim durniem abyś wykładane
    tutaj zasady stosował w życiu.

  • 86. Data: 2013-10-08 06:18:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:

> [...]
    > zabezpieczenie.
    > Zresztą - założmy że przymkneli tylko drzwi, bez zamykania centralnego

    możesz, taki samochód jest jak wiadomo przeznaczony do zabrania i odjechania
    sobie gdzie chcesz...

  • 87. Data: 2013-10-08 08:26:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 06:15, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    >
    > Myślę tez, że jak znajdzie portfel na ulicy to uzna, że to była
    > darowizna osoby kóra go zostawiła i sobie zostawi.

    Myślę, Dyjorze, że twoje urojenia biorą się z intensywnego ćpania, które
    wywołują u ciebie powyższe bredzenie.

    Dyjor musi być kompletnie straconym nałogowcem, może i ostatnią fazę
    AIDS już ma, skoro takie halucynacje generuje.

  • 88. Data: 2013-10-08 08:31:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 23:34, PlaMa pisze:

    > Złamali, furtka byłą zaryglowana.

    Niczego nie złamali. Było "zamknięte" ale "na klamkę".

    W autobusie ktoś otwiera okno to też uważasz to za włamanie? W końcu też
    jest "zaryglowane" i trzeba nacisnąć taką czy inną klamkę.

    > Basta! Serio włazisz wszędzie gdzie

    Myślisz głąbie, że jak napiszesz "basta!" to będziesz miał rację?

    Heh, zupełnie jak niejaki Kapral, który dla podkreślenia wagi swoich
    słów kazał Siłaczowi walnąć pięścią w stół.

    Niestety w jego przypadku też nie spowodowało to, że miał rację - a
    tylko się ośmieszył. Zupełnie jak ty teraz.

    > płot nie jest po prądem a drzwi można otworzyć tylko kombinacją jak w
    > sejfie?

    Czy mógłbyś nie imputować mi swoich chorych urojeń?

  • 89. Data: 2013-10-08 08:31:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 06:11, Marek Dyjor pisze:

    > a co będe z tobą dyskutował...
    >
    > skoro zawsze sie ustawiasz bokiem do większości zeby miec fun z trollowania

    Ta twoja większość to, po twoim przykładzie, durnie. A ty sprawiasz
    wrażenie totalnego ćpuna.

  • 90. Data: 2013-10-08 08:37:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 06:17, Marek Dyjor pisze:

    > realy? czyli jak ktoś bęzie miał zamek szyforwy z kodem 1234 to też
    > można wejść bo taki kod nei jest zamknięciem tylko zaproszeniem dla
    > każdego do wchodzenia?

    Jeśli ten ktoś ten kod wywiesi tak żeby był dostępny i widoczny (jak ta
    klamka) to oczywiście.

    > nie jestem za to trollem, bo nie sądzę abyś był takim durniem abyś
    > wykładane tutaj zasady stosował w życiu.

    Jako że jesteś kłamcą (lub też ćpunem z halucynacjami) twoje
    twierdzenie, że nie jesteś trollem jest niewiarygodne.