  • 11. Data: 2013-10-05 09:39:40
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu sobota, 5 października 2013 07:49:21 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    > dość zastanawiający wyrok, podejżewam, że na tym sie nie skończy.

    Psa nie ozywia.

  • 12. Data: 2013-10-05 09:46:27
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-05 07:49, Marek Dyjor pisze:

    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    > dość zastanawiający wyrok, podejżewam, że na tym sie nie skończy.

    Normalka.
    Pentagram: Policja - Komornik - Sąd - Bezpieka - lok.administracja.

    Tak działa mafia. Takie mamy "prawo".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-10-05 11:31:57
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-04 22:32, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > furtce tabliczka Uwaga pies. "
    >
    > http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    Jak to powiedział kiedyś minister Drzewiecki ?:
    ....polska to dziki kraj ....

  • 14. Data: 2013-10-05 15:27:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 08:18:04 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > A merytorycznie coś masz do powiedzenia, czy tylko tak-sobie-pop...lasz?

    Czy merytoryczne jest powtarzanie starych, nieprawdziwych lub uproszczonych
    historyjek?

    Masz, poczytaj sobie:
    http://www.tortdeform.com/archives/2006/09/book_revi
    ew_a_tort_protectors.html#more
    http://www.stellaawards.com/stella.html
    http://www.snopes.com/legal/lawsuits.asp
    http://www.cracked.com/article_19150_6-famous-frivol
    ous-lawsuit-stories-that-are-total-b.s..html

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2013-10-05 15:35:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-05 09:39, Marek Wisniewski pisze:

    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    > Psa nie ozywia.

    Pies ugryzł po jakimś czasie swoją panią to słusznie mu to się należało.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-10-05 15:40:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-05 11:31, Zbyszek9 pisze:

    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    > Jak to powiedział kiedyś minister Drzewiecki ?:
    > ....polska to dziki kraj ....

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/u-tuska-bya-najleps
    za-trawka-w-miescie_357408.html

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-10-05 17:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/u-tuska-bya-najleps
    za-trawka-w-miescie
    > _357408.html

    Nie wiem czy słyszałas i co ważniejsze, czy cię to interesuje (bo chyba dla
    kogoś kto wiedze czerpie z SE fakty nie sa ważne) ale Tusk w czasie studiów
    nie mieszkał w akademiku.
    Był z Gdańska i studiował w Gdańsku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 18. Data: 2013-10-05 17:13:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *sqlwiel" <"nick* napisał(-a):

    > Moim ulubionym przykładem (tak, też z US) prawnego skurwienia jest
    > wysądzenie renty przez złodzieja-włamywacza, który spadł z dachu, za
    > wypadek przy pracy. Nie pamiętam wszystkich szczegółów, ale
    > udowodnił, że: pracą jest zajęcie wykonywane regularnie w celu
    > pozyskania środków do życia, wymagające określonych kwalifikacji bądź
    > umiejętności.

    Sam się popdpierdolił, że jest recydywą? :D To po pierwsze. Po drugie,
    nie trzeba od tej "pracy" płacić podatków i składek do ichniejszego ZUS,
    wystarczy ją wykonywać? Nie bez kozery Amerykanów uważam za półgłówków.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2013-10-05 17:21:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Jak to powiedział kiedyś minister Drzewiecki ?:
    > ....polska to dziki kraj ....

    Kupując ziemię nie jesteś jej właścicielem i tego co na lub w niej
    znajdziesz. Będąc na swojej prywatnej ziemi/posesji nie jesteś u siebie.

    Polska to jedna wielka farsa.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 20. Data: 2013-10-05 19:27:04
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.10.2013 07:49, Marek Dyjor pisze:

    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    > dość zastanawiający wyrok, podejżewam, że na tym sie nie skończy.

    Dla tych którzy czytają tylko tytuły: pies został uśpiony przez swoją
    właścicielkę *bo się go bała*. Jak dla mnie jest to argumentem za tym że
    wyrok mógł nie być taki durny jak się to na pierwszy rzut oka wydaje.

    p. m.