  • 1. Data: 2013-10-04 22:32:13
    Temat: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    "Halina Gorzawska, 55-letnia wodzisławianka została skazana przez sąd za
    to, że dopuściła, by na jej podwórku pies, mieszaniec amstafa, pogryzł
    dwóch pracowników jednej z wodzisławskich kancelarii komorniczych. Sądu
    nie przekonały tłumaczenia, że osoby te weszły na prywatny teren
    samowolnie, mimo tego, że furtka jest zamykana na zatrzask i nie można
    jej otworzyć z zewnątrz. Dla sądu znaczenia nie miała też widniejąca na
    furtce tabliczka Uwaga pies. "

    http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    Normalnie PRL.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-04 22:44:23
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 04.10.2013 22:32, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > furtce tabliczka Uwaga pies. "
    >
    > http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    "Jej(*) ochroniarz miał zostać przy drzwiach. W pewnym momencie krzyknął
    ostrzegająco o psie, rzucił się do ucieczki i schował za aplikantką."
    (*) - aplikantki.

    No normalnie ochroniarz jak się patrzy.

    p. m.

  • 3. Data: 2013-10-04 22:58:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-04 22:32, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > furtce tabliczka Uwaga pies. "
    >
    > http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    Normalnoe granda kłamczuchów. W Sądach teraz kłamią bezczelnie, liczy
    się tylko kłamstwo nie prawda.

    A to mnie zdziwiło:

    "Jej ochroniarz miał zostać przy drzwiach. W pewnym momencie krzyknął
    ostrzegająco o psie, rzucił się do ucieczki i schował za aplikantką."

    Komorniczka miała ochroniarza, a ochroniarz schował sie za nią. I
    jeszcze pieniędzy chcą, bo ochroniarz poszkodowany. Śmiech na sali.
    Po co ten ochroniarz?
    "Wodzisławianka dostała karę 600 zł grzywny. Do tego sąd zasądził od
    niej 8 tys. zł na rzecz ochroniarza i obciążył kosztami sądowymi i
    zastępstwa procesowego wynoszącymi około 1700 zł."

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-10-05 04:56:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 04 Oct 2013 22:32:13 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    >furtce tabliczka Uwaga pies. "
    >
    >http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludz
    i-komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    W USA, w stanie Washington gdzie meiszkalem jakis czas, zloziej
    zakradl sie do domu. Przeskoczyl pzrez ogrodzenie. Zostal napadniety
    pzrez psa, pogryziony, no i pies potrzymaj zlodzeija do przyjazdu
    policji. Zlodziej zostal skazany.

    Na tym sie nei skonczylo, bo zlodziej zaskarzyl wlasciciela domu o to
    ze pies go pogryzl. Na nic sie zdalo ze zlodziej dostal sie na teren
    nielegalnie. Argumentowal, ze gdyby na ogrodzeniu byla wywieszka "zly
    pies" to by poszedl ograbic inny dom.

    No i co? Zlodziej wygral sprawe i dostal odszkodowanie. Wlasciciel psa
    zaplacil.

    Pzrez jakis czas, najlepszym biznesem w okolicy bylo wyrabianai i
    spzredawanie tabliczek "zly pies"

    A.L.

  • 5. Data: 2013-10-05 06:36:09
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-05 04:56, A.L. pisze:

    > No i co? Zlodziej wygral sprawe i dostal odszkodowanie. Wlasciciel psa
    > zaplacil.
    >
    > Pzrez jakis czas, najlepszym biznesem w okolicy bylo wyrabianai i
    > spzredawanie tabliczek "zly pies"

    A to w tych US jest obowiązek umieć czytać i to po angielsku?

    Moim ulubionym przykładem (tak, też z US) prawnego skurwienia jest
    wysądzenie renty przez złodzieja-włamywacza, który spadł z dachu, za
    wypadek przy pracy. Nie pamiętam wszystkich szczegółów, ale udowodnił, że:
    pracą jest zajęcie wykonywane regularnie w celu pozyskania środków do
    życia, wymagające określonych kwalifikacji bądź umiejętności.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-10-05 06:46:36
    Od: mi_ro <m...@a...pl>

    W dniu 2013-10-05 06:36, sqlwiel pisze:
    > pracą jest zajęcie wykonywane regularnie w celu pozyskania środków do
    > życia, wymagające określonych kwalifikacji bądź umiejętności

    a ja myślałem ze w stanach prawo własności jest święte

  • 7. Data: 2013-10-05 07:00:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-05 06:46, mi_ro pisze:

    > a ja myślałem ze w stanach prawo własności jest święte

    Było. Nie tylko w Stanach. Dopóki socjaliści (QIM) nie zaczęli ulepszać
    świata. Prawo jednostki stało się niczym wobec apetytów i żądań ogółu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-10-05 07:44:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > Było. Nie tylko w Stanach. Dopóki socjaliści (QIM) nie zaczęli
    > ulepszać świata. Prawo jednostki stało się niczym wobec apetytów i
    > żądań ogółu.

    nie ma jednak nic gorsze niż postepuijące zdurnienie i powtarzanie starych
    odgrzewanych historyjek usłyszanych od kogoś tam kto na pewno wie co mówi.

  • 9. Data: 2013-10-05 07:49:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
> [...]
    >
    > http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    dość zastanawiający wyrok, podejżewam, że na tym sie nie skończy.

  • 10. Data: 2013-10-05 08:18:04
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-05 07:44, Marek Dyjor pisze:

    > nie ma jednak nic gorsze niż postepuijące zdurnienie i powtarzanie
    > starych odgrzewanych historyjek usłyszanych od kogoś tam kto na pewno
    > wie co mówi.

    A merytorycznie coś masz do powiedzenia, czy tylko tak-sobie-pop...lasz?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.