  • 1. Data: 2007-12-11 19:57:15
    Temat: Pieczątka na fakturze VAT...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam, krótkie pytanie, czy FV bez pieczątki firmy/osoby wystawiającej jest
    ważna w świetle przepisów? Nagminne jest, że muszę się upominać o pieczątkę np
    na stacji benzynowej, czy w urzędzie pocztowym. Mam rację, że bez pieczątki jest
    nieważna?

    Maciej C

  • 2. Data: 2007-12-11 20:05:26
    Temat: Re: Pieczątka na fakturze VAT...
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 20:57:15 +0100, Maciek C napisał(a)
    w:<news:fjmq2p$aom$1@inews.gazeta.pl>:

    Nie masz racji. Bez pieczątki jest ważna.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 3. Data: 2007-12-11 20:36:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Maciek C <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > na stacji benzynowej, czy w urzędzie pocztowym. Mam rację, że bez pieczątki jest

    Zupełnie nie masz racji. Nie musi być pieczątki ani podpisu.

    a.

  • 4. Data: 2007-12-11 21:06:41
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

> [...]

    > na stacji benzynowej, czy w urzędzie pocztowym. Mam rację, że bez pieczątki jest

    jest uregulowane prawnie jakie elementy powinna zawierać faktura, nie ma
    tam wymienionych podpisów, ani pieczątek...
    przeszukaj ustawę oVAT i może jakieś rozporządzenia jeszcze są ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 5. Data: 2007-12-12 08:00:45
    Od: <s...@a...pl>

    Odpowiadajac na takie upomnienie zapytałbym, czy jeszcze mam jakiś obrazek
    namalować i dołaczyć zdjęcie :)

    > jest uregulowane prawnie jakie elementy powinna zawierać faktura, nie ma
    > tam wymienionych podpisów, ani pieczątek...
    > przeszukaj ustawę oVAT i może jakieś rozporządzenia jeszcze są ?

    D.U. 2005 nr 95 poz. 798
    Rozporzadzenie MF z dnia 25-05-2005 w sprawie (...) wystawiania faktur (...)

  • 6. Data: 2007-12-12 10:30:19
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 22:06:41 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > jest uregulowane prawnie jakie elementy powinna zawierać faktura, nie ma
    > tam wymienionych podpisów, ani pieczątek...

    Co do sedna sprawy - macie rację.
    Ja tylko się zastanawiam jak wy wszyscy chcecie umieścić/zamieścić na
    papierze *pieczątkę* :D

  • 7. Data: 2007-12-12 15:58:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek C napisał(a):

> [...]
    > na stacji benzynowej, czy w urzędzie pocztowym. Mam rację, że bez pieczątki jest

    Jak to ktos kiedys pieknie i madrze powiedzial: pieczatka to jest urzadzenie
    sluzace do szybkiego pisania i nic ponad to :) Rownie dobrze mozesz sie upierac
    przy tym, ze faktura wystawiona byc musi na fioletowym papierze, w brazowe
    kropki ;)

    j.

  • 8. Data: 2007-12-12 17:18:33
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest ważna w świetle przepisów? Nagminne jest, że muszę się upominać o
    > pieczątkę np na stacji benzynowej, czy w urzędzie pocztowym. Mam rację, że

    A od kiedy to przedsiębiorca ma posiadać pieczątkę ? :) Na poczcie muszą
    natomiast posługiwać się stemplem pocztowym.

  • 9. Data: 2007-12-13 06:27:42
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    William pisze:
    > A od kiedy to przedsiębiorca ma posiadać pieczątkę ? :) Na poczcie muszą
    > natomiast posługiwać się stemplem pocztowym.

    na fakturze?

    KG

  • 10. Data: 2007-12-13 11:24:17
    Od: "Pawel " <p...@g...pl>

    Witam,

> [...]
    > na stacji benzynowej, czy w urzędzie pocztowym. Mam rację, że bez pieczątki jes

    Nagminnym jest, ze zdarzaja sie tacy klienci, ktorzy nie odejda dopoki nie
    dostana pieknego podpisu i prosto i wyraznie przybitej pieczatki ;-).

    Skad ten fetyszyzm? ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel