  • 1. Data: 2007-12-11 16:37:07
    Temat: Urlop o dlugosci co najmniej polowy wymiary
    Od: "Gwyn" <g...@a...pl>

    Hej,

    dzisiaj sie obudzilam - podobno w ciagu roku musze
    wziasc jeden urlop o dlugosci co najmniej polowy jego
    wymiaru - co daje w moim przypadku 13 dni urlopu;

    po co mi taki dlugi urlop, ja nie chce! czy to jest zapis
    z kodeksu pracy, czy tez to tylko moj zaklad sobie
    ustalil tak w regulaminie; czy moge jakos zrezygnowac
    z tego "dobrodziejstwa" (ustawodawcy czy autora
    regulaminu - tfu, niech ich diabli!)?

    pozdr
    Gwyn

  • 2. Data: 2007-12-11 17:35:04
    Temat: Re: Urlop o dlugosci co najmniej polowy wymiary
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjmebf$efa$1@news.onet.pl Gwyn
    <g...@a...pl> pisze:

    > dzisiaj sie obudzilam - podobno w ciagu roku musze
    > wziasc jeden urlop o dlugosci co najmniej polowy jego
    > wymiaru - co daje w moim przypadku 13 dni urlopu;
    Art. 162 KP mówi literalnie o nieprzerwanym okresie 14 dni kalendarzowych.

    > po co mi taki dlugi urlop, ja nie chce!
    Nieważne. Nawet gdybyś w ogóle nie chciała urlopu - też nieważne (art. 152
    §2 KP).

    --
    Jotte