  • 1. Data: 2007-12-11 16:45:45
    Temat: Wypadek w drodze do pracy
    Od: Sokol <s...@w...pl>

    Trochę się pomotałem. Czy obecnie fakt wypadku w drodze do pracy ?
    dokumentację należy przesłać do ZUS celem zatwierdzenia.

    --
    Zdzisław Sokołowski

  • 2. Data: 2007-12-11 17:04:56
    Temat: Re: Wypadek w drodze do pracy
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Trochę się pomotałem. Czy obecnie fakt wypadku w drodze do pracy ?
    > dokumentację należy przesłać do ZUS celem zatwierdzenia.

    a wersja dla slabszych?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2007-12-11 18:42:36
    Od: Sokol <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 18:04:56 +0100, rezist.com napisał(a):

    > a wersja dla slabszych?

    Faktycznie - poszedłem na skróty -
    Pytanie:
    Czy zgodnie z aktualnym stanem prawnym, aby zakład pracy uznał zdarzenie za
    wypadek w drodze do pracy, sporządzoną dokumentację należy wysłać do ZUS :)

    --
    Zdzisław Sokołowski