  • 1. Data: 2007-12-11 17:17:15
    Temat: Bajzel w urzedzie miejskim w Gdansku
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    W UM w Gdańsku pod zarządem tego sk... adamowicza jest totalny bajzel.
    Kolejki takie, że trzeba przyjeżdżać wcześnie rano i kilka godzin sterczeć
    po numerek, a potem czatować godzinami w urzędzie, czekając na swoją
    kolejkę. Czy jest jakiś sposób, żeby się temu sk... i całej tej gównianej
    radzie miejskiej dobrać do d...? Co robić?

    MK

  • 2. Data: 2007-12-11 17:37:06
    Temat: Re: Bajzel w urzedzie miejskim w Gdansku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Co robić?

    Głosować na kogoś innego.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-11 17:40:43
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message

    > Głosować na kogoś innego.

    Tu ciągle wybierają adamowicza i ciągle na niego psioczą :-(

    MK

  • 4. Data: 2007-12-11 18:22:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Tu ciągle wybierają adamowicza i ciągle na niego psioczą :-(

    Skoro tak to iść się leczyć, bo to chyba choroba jak się na kogoś
    psioczy, a potem się na niego głosuje ;)

  • 5. Data: 2007-12-11 19:07:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sanctum Officium wrote:
> [...]
    > kolejkę. Czy jest jakiś sposób, żeby się temu sk... i całej tej gównianej
    > radzie miejskiej dobrać do d...? Co robić?

    Wysłałem do zainteresowanego. Może będzie coś mógł na to poradzić.
    na pewno odpisze ci osobiście, szczególnie, że korzystasz z komputera
    podłączonego do sieci na sztywno.

  • 6. Data: 2007-12-11 19:30:45
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    > Skoro tak to iść się leczyć, bo to chyba choroba jak się na kogoś
    > psioczy, a potem się na niego głosuje ;)

    Nie głosowałem na niego.

    MK

  • 7. Data: 2007-12-11 19:38:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Nie głosowałem na niego.

    Więc moja rada pierwotna to wszystko co możesz zrobić.

  • 8. Data: 2007-12-11 20:00:24
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 13:07:42 -0600, witek napisał(a):

    > Wysłałem do zainteresowanego. Może będzie coś mógł na to poradzić.
    > na pewno odpisze ci osobiście,

    Śmiem w to poważnie wątpić.

    > szczególnie, że korzystasz z komputera podłączonego do sieci na sztywno.

    Dosyć śmiała teza, zważywszy na to że sbcglobal.net należy do AT&T :/

  • 9. Data: 2007-12-11 21:13:08
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Wysłałem do zainteresowanego. Może będzie coś mógł na to poradzić.
    > na pewno odpisze ci osobiście, szczególnie, że korzystasz z komputera
    > podłączonego do sieci na sztywno.

    Krytykować już nie wolno? W USA możesz nazwać prezydenta czy ministra idiotą
    i nikt ci żadnego procesu nie wytoczy, bo zrobiłby z siebie idiotę i
    pośmiewisko. A u nas władza ma "autorytet", "ma zawsze rację" i nie podlega
    krytyce. Ach te procesy "o zniesławienie". Ciągali po sądach Lepperea jak
    Balcerowicza nazwał ekonomicznym idiotą. Ciągali jakiegoś dworcowego menela,
    bo "znieważył" prezydenta. Paranoja. Szkoda, że nikomu z obrażonych nie
    przychodzi do głowy, że może jednak jest idiotą i że po prostu ludzie tak go
    ludzie oceniają patrząc na jego żałosne wyczyny. Szkoda że u nas idioty nie
    moża nazwać idiotą. Szkoda że głupoty nie można nazwać głupotą. Moze dlatego
    jest, jak jest, bo nikomu nie wolno krytykować.

    MK

  • 10. Data: 2007-12-11 21:25:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sanctum Officium wrote:
> [...]
    >
    > Krytykować już nie wolno? W USA możesz nazwać prezydenta czy ministra idiotą
    > i nikt ci żadnego procesu nie wytoczy, bo zrobiłby z siebie idiotę i

    No to byś się dwa miesiące temu zdziwił, bo taka jedna sprzedająca
    plakietki z napisem Bush cośtam została aresztowana.

    Krytyka może przybierać mniej obraźliwy charakter i mieć na celu
    krytykowanie, a nie obrażanie.