  • 21. Data: 2009-07-18 00:06:35
    Temat: Re: Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 21:04:25 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i parku. :)

    dopiero co czytalem o wyroku gdzie sedzia uzasadnial, ze ustawodawcy
    oczywiscie nie chodzilo tylko o te konkretne miejsca, a wlasnie o miejsca
    publiczne

    37.html o tu:

    "Sąd jednak nie dał się przekonać. Wymierzył Konieczce karę 200 zł grzywny
    i obciążył kosztami sądowymi w kwocie 130 zł. - Ustawodawcy, kiedy wyliczał
    ulice, parki i place, nie chodziło o to, by nie pić alkoholu w kilku
    wybranych miejscach, lecz o to, by nie spożywać go w miejscach publicznych
    - mówiła sędzia Katarzyna Obst."

    --
    marcin

  • 22. Data: 2009-07-18 08:44:03
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zly napisal:
> [...]
    > ulice, parki i place, nie chodziło o to, by nie pić alkoholu w kilku
    > wybranych miejscach, lecz o to, by nie spożywać go w miejscach publicznych

    Niezle. Sedzia rozszerzajaco interpretuje ustawe ograniczajaca
    prawa obywatelskie. Naprawde niezle. I co z takim kwiatkiem zrobic?
    I z taka sedzia?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2009-07-18 09:42:42
    Od: kuba <j...@g...com>

    Jacek_P pisze:

    > Niezle. Sedzia rozszerzajaco interpretuje ustawe ograniczajaca
    > prawa obywatelskie. Naprawde niezle. I co z takim kwiatkiem zrobic?
    > I z taka sedzia?

    Nie tylko ustawę ograniczającą prawa obywatelskie, ale wręcz ustawę
    karną... Skandal.

    pozdrawiam
    kuba

  • 24. Data: 2009-07-18 14:09:39
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "kuba" <j...@g...com> wrote in message

    > Nie tylko ustawę ograniczającą prawa obywatelskie, ale wręcz ustawę
    > karną... Skandal.

    37.html
    taaa, porownaj daty - jakos jej to nie zaszkodzilo:
    http://www.rp.pl/artykul/163826.html
    sedzia moze...

  • 25. Data: 2009-07-19 19:22:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:

    37.html
    > taaa, porownaj daty - jakos jej to nie zaszkodzilo:
    > http://www.rp.pl/artykul/163826.html
    > sedzia moze...

    To właściwie po co nam to całe prawo? Słowo sędziego w Polsce mocniejsze
    niż prawo - a jednocześnie są oni poza jakąkolwiek kontrolą.

  • 26. Data: 2009-07-20 09:27:55
    Od: kuba <j...@g...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    37.html

    > To właściwie po co nam to całe prawo? Słowo sędziego w Polsce mocniejsze
    > niż prawo - a jednocześnie są oni poza jakąkolwiek kontrolą.

    Nie w tym rzecz. Po to jest prawo, żeby je interpretować. Tyle że od
    XVIII wieku uczy się prawników w cywilizowanym świecie, że prawa karnego
    w taki sposób interpretować nie wolno.

    --
    kuba