  • 1. Data: 2009-07-17 12:48:35
    Temat: Prawo do 26 dni urlopu, jak wyliczyć?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam!

    Sprawa może być lekko zagmatwana.
    Mam na koncie ukończone liceum,
    następnie zaczęte studia w 1999
    oraz zaczęta praca na etat od 1. stycznia
    2004. Pracuję cały czas,a w tym miesiącu
    udało mi się nareszcie ukończyć studia.

    Wykoncypowałem sobie, iż chętnie przygarnąłbym
    dodatkowe 6 dni urlopu, czy mam szansę je uzyskać?

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2009-07-17 13:41:39
    Temat: Re: Prawo do 26 dni urlopu, jak wyliczyć?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał

[...]

    ***
    Za skończone studia masz automatycznie 8 lat stażu.
    Ale, żeby zyskać 26 dni urlopu, musiałbyś mieć 10 lat stażu.
    Czyli dopiero po dwóch latach pracy od momentu ukończenia studiów,
    nabierzesz prawa do pełnego wymiaru urlopu (czyli już w lipcu 2011). Gdybyś
    nie kończył studiów, to czekać musiałbyś aż do końca 2014 roku.

  • 3. Data: 2009-07-17 13:48:49
    Od: Basia F <b...@g...com>

    On 17 Lip, 14:48, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > udało mi się nareszcie ukończyć studia.
    >
    > Wykoncypowałem sobie, iż chętnie przygarnąłbym
    > dodatkowe 6 dni urlopu, czy mam szansę je uzyskać?

    Nie
    Dopiero za 2 lata bedziesz mial prawo do 26 dni.
    Liczysz sobie lata pracy+liceum albo studia i po nich lata pracy.

    Barbara

  • 4. Data: 2009-07-17 14:03:39
    Od: "k...@p...pl" <k...@w...pl>

    wg mnie prawo do 26 dni urlopu nabędziesz z dniem 1 stycznia 2010 ( 4 lata
    liceum + 6 lat pracy )

  • 5. Data: 2009-07-17 14:06:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Baloo wrote:

    > Gdybyś nie kończył studiów, to czekać musiałbyś aż do końca 2014 roku.

    Przecież pracuje od stycznia 2004, a ma ukończone liceum,
    więc bez studiów, to w przyszłym roku i tak miałby odpowiedni staż do
    wymiaru 26 dmi

  • 6. Data: 2009-07-17 14:07:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Lip, 15:48, Basia F <b...@g...com> wrote:
    > Nie
    > Dopiero za 2 lata bedziesz mial prawo do 26 dni.
    > Liczysz sobie lata pracy+liceum  albo studia i po nich lata pracy.

    No to mi wyszło w najgorszym razie w grudniu tego roku,
    bo liceum + 2004-2009 wychodzi mi 10 lat.
    Ale myślałem że da się wcześniej :>

    Pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2009-07-17 14:19:07
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Przecież pracuje od stycznia 2004, a ma ukończone liceum,
    > więc bez studiów, to w przyszłym roku i tak miałby odpowiedni staż do
    > wymiaru 26 dmi

    Ups, masz rację, mea culpa.
    Skupiłem się na tych studiach i umknęło mi zupełnie, że przecież po drodze
    liczy się jeszcze liceum.

  • 8. Data: 2009-07-17 15:28:54
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "k...@p...pl" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wg mnie prawo do 26 dni urlopu nabędziesz z dniem 1 stycznia 2010 ( 4 lata
    > liceum + 6 lat pracy )

    A te studia, qrde?

    pozdr
    lublex

  • 9. Data: 2009-07-17 16:04:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    lublex wrote:

    > A te studia, qrde?

    Jeśli studiuje w trakcie zatrudnienia, to zalicza się albo lata pracy,
    albo okres za ukonczone studia - w zależności co wyjdzie korzystniej.
    Tu korzystniej wyjdzie za lata pracy i okres nauki w liceum.
    Za późno zaczął studiować, albo za wcześnie pracować ;-)

  • 10. Data: 2009-07-17 16:22:58
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > Tu korzystniej wyjdzie za lata pracy i okres nauki w liceum.
    > Za późno zaczął studiować, albo za wcześnie pracować ;-)

    No właśnie, to jest jednoznaczne uzasadnienie (nie)zadawalające wątkotwórcę
    ;)

    pozdr
    lublex