  • 11. Data: 2009-07-17 21:05:13
    Temat: Re: Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
    Od: r...@m...com

    > Witam,
    > czy picie piwa bezalkoholowego (do 0,5% alk.) jest również niedozwolone w
    > pewnych miejscach publicznych jak alkohol?

    przelac do butelki po coca-coli i nikt sie nie przyczepi

  • 12. Data: 2009-07-17 21:20:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3qp0p$reg$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    > No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i
    > parku. :)
    To łatwe, bo sama ustawa takie wymienia - plac.
    Od siebie dodam ad hoc propozycję: np. skwer, parking, szalet miejski,
    brama.
    A w ogóle to po co coś wymyślasz o miejscu "istotnie różnym"? Tego w ustawie
    nie ma.
    I kto w ogóle miałby to oceniać?

    > Czy rady miejskie sa uprawnione do takiej rozszerzajacej 'tworczosci'?
    > W koncu jest to dosc istotne ograniczenie swobody osobistej.
    No to co? Tu jest Polska.
    Tu debile np. protestują przeciw imprezie, która ich gów..., guzik dotyczy i
    tyle samo powinna obchodzić:
    http://www.propolonia.pl/

    To i cóż zaskakującego np. w tym
    http://www.krakow.pl/samorzad/straz_miejska/docs/3k0
    340.pdf ?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-07-17 21:23:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:12d2.00000123.4a60e789@newsgate.onet.pl
    r...@m...com <r...@m...com> pisze:

    > przelac do butelki po coca-coli i nikt sie nie przyczepi
    Może zabawniej byłoby odwrotnie?
    Przelać colę do puszki po piwie.
    Będą lepsze jaja z bałwanami z SM czy tępymi trotuarowymi glinami. ;)

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2009-07-17 21:25:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i
    > parku. :)

    Międzywale rzeki, place (ale tam akurat pić nie wolno), skwerki, cmentarze,
    zagajniki, lasy, podwórka, osiedla mieszkaniowe i cały szereg innych.

    > Czy rady miejskie sa uprawnione do takiej rozszerzajacej 'tworczosci'?
    > W koncu jest to dosc istotne ograniczenie swobody osobistej.

    No włąśnie chyb anawet był wyrok, że nie.

  • 15. Data: 2009-07-17 21:42:07
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i parku.
    > :)

    Plaża :)
    Chociaż w Trójmieście tam też nie wolno (albo nie wolno było - nie wiem,
    jak jest aktualnie)

    > Czy rady miejskie sa uprawnione do takiej rozszerzajacej 'tworczosci'?
    > W koncu jest to dosc istotne ograniczenie swobody osobistej.

    Dlaczego uważasz, że to_istotne_ograniczenie?
    Masz jakieś uzasadnione parcie na picie piwa akurat na środku chodnika? :)
    W ustawie i rozporządzeniach rad miejskich chodzi głównie o zapobieganie
    szeroko pojętemu menelstwu.
    Normalny człowiek tak czy siak pójdzie się raczej napić piwa (o wódce nie
    wspominając) w kulturalnych warunkach, a nie na murku czy pod płotem.

  • 16. Data: 2009-07-17 21:44:56
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    > Może zabawniej byłoby odwrotnie?
    > Przelać colę do puszki po piwie.
    > Będą lepsze jaja z bałwanami z SM czy tępymi trotuarowymi glinami. ;)

    ta, tylko wtedy musialbys miec nagranie wideo z takiej prowokacji, albo
    z pieciu wiarygodnych swiadkow, bo jak po miesiacu patrol na sali sadowej
    stwiedzi ze piles piwo i byles pod wplywem to jestes w przyslowiowej dupie

  • 17. Data: 2009-07-17 21:46:10
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał

    > jest.

    Nie ma czegoś takiego jak zakaz spożywania alkoholu
    w_miejscach_publicznych_.
    Jest jedynie zakaz spożywania w konkretnych miejscach, które to miejsca
    wymieniono w ustawie.

  • 18. Data: 2009-07-17 21:47:00
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:h3qo14

    > Wyraźnie napisałem w PEWNYCH miejscach publicznych. Chodziło mi o te
    > miejsca, w których spożywanie alkoholu jest zabronione (np. parki,
    > ulice).

    Możesz pić spokojnie gdzie chcesz.
    Przypuszczalnie więcej alkoholu jest w zwykłym kefirze ;-)

  • 19. Data: 2009-07-17 21:48:39
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał

    > przelac do butelki po coca-coli i nikt sie nie przyczepi

    Trzeba być naprawdę nieźle zdesperowanym, żeby piwo przelewać do
    plastikowej butelki tylko po to, by móc się go napić na ulicy ;-)

  • 20. Data: 2009-07-17 21:53:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ee2d3$4a60f0f6$59641b7f$14904@news.upc.ie tg <a...@b...cpl>
    pisze:

    > ta, tylko wtedy musialbys miec nagranie wideo z takiej prowokacji,
    To w końcu mały kłopot.

    > albo
    > z pieciu wiarygodnych swiadkow, bo jak po miesiacu patrol na sali sadowej
    > stwiedzi ze piles piwo i byles pod wplywem to jestes w przyslowiowej dupie
    To mogą próbować zrobić zawsze.
    Ja tę hołotę widzę w akcji niemal codziennie na nieformalnym osiedlowym
    targowisku.
    Bohatersko bydlaki ścigają handlujących urobkiem z działek staruszków,
    oferujących parę starych bluzeczek, wiekowych książek, chińskich koszulkek
    itp.
    Ale do chlejących za sklepem piwo meneli nie podchodzą, bo tych meneli jest
    zwykle co najmniej kilku. No i jakby ich zaczepili, a potem dostali znów ten
    rejon, to mogłoby być już kilkunastu i przypomnieć ich sobie.

    --
    Jotte