  • 51. Data: 2020-03-14 10:17:15
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.03.2020 o 10:07, Jcek Maciejew pisze:

    > Niestety, nie masz racji. Ale nie będę polemizował bo mi się już
    > znudziło. Wczytaj się sam. Trochę na ten temat już tu powiedziano a
    > wiele jest w necie. A nawet pomyśl nieco, rusz wyobraźnią.

    :))))))))))))))))))))))))))))))

  • 52. Data: 2020-03-14 13:50:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2020 o 08:27, cef pisze:

    > Potrafisz wskazać przepis, który wspomina cokolwiek o
    > odczytywaniu znaków obowiązujących dla przeciwnego kierunku
    > na podstawie ich kształtu?

    Przed iloma skrzyżowaniami, na których masz pierwszeństwo ustawiane są
    znaki o tym in formujące?

    --
    Robert Tomasik

  • 53. Data: 2020-03-14 13:51:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Niestety, nie masz racji. Ale nie będę polemizował bo mi się już
    > znudziło. Wczytaj się sam. Trochę na ten temat już tu powiedziano a
    > wiele jest w necie. A nawet pomyśl nieco, rusz wyobraźnią.

    W co mam się wczytać? To tak oczywiste, że nawet pewnie nikt tego nie
    napisał :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 54. Data: 2020-03-14 14:26:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przed iloma skrzyżowaniami, na których masz pierwszeństwo ustawiane są
    > znaki o tym in formujące?

    Sprawdziłem - przed każdym dobrze oznakowanym? Pewnym problemem są
    skrzyżowania nie będące w istocie skrzyżowaniami.

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2020-03-14 14:36:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W co mam się wczytać? To tak oczywiste, że nawet pewnie nikt tego nie
    > napisał :-)

    Owszem napisał wyraźnie, które znaki dotyczą kogo.

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2020-03-14 14:50:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 13:51:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W co mam się wczytać? To tak oczywiste, że nawet pewnie nikt tego nie
    > napisał :-)

    W to czego w PoRD nie ma czyli w usunięty art. 33 ust. 4 ustawy. Wczytaj
    się i powiedz co z tego faktu wynika.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 57. Data: 2020-03-14 16:22:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Przed iloma skrzyżowaniami, na których masz pierwszeństwo ustawiane są
    > znaki o tym in formujące?

    Uchylasz się, czyli przynajmniej zrozumiałeś, że palnąłeś głupotę.
    Równie dobrze możesz przyjąć, że względu na znaczenie tego znaku
    postanowiono
    nadać mu taki kształt, żeby jego mocowanie np na ścianie budynku
    wymagało więcej zachodu (dwóch gwoździ) niż mocowanie zwykłego znaku
    ostrzegawczego (tu można powiesić na jednym).

  • 58. Data: 2020-03-14 17:01:30
    Od: 8603<3...@i...invalid>

    Shrek w

    > Tutaj to najpierw należy ustalić czy przejazd stanowi skrzyżowanie. Jak
    > nie, to znak A-7 dotyczy rowerzystów w tym samym stopniu co pieszych.

    Głupiś: "Znak A-7 może być umieszczany także w innych miejscach przecinania
    się kierunków ruchu. "

    --
    'Tom N'

  • 59. Data: 2020-03-14 17:08:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > W to czego w PoRD nie ma czyli w usunięty art. 33 ust. 4 ustawy. Wczytaj
    > się i powiedz co z tego faktu wynika.

    Głownie wynika, że usunięto. Uważasz, że na skutek usunięcia tego
    przepisu należy wjeżdżać przed nadjeżdżający pojazd? Czy, że mądrym jest
    zatrzymywanie się tam :-)

    I co to ma wspólnego z naszą dyskusją. Tego przepisu - jak sam
    zauwazyłeś - nie ma, a znak na tym skrzyżowaniu stoi.

    --
    Robert Tomasik

  • 60. Data: 2020-03-14 17:14:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2020 o 16:22, cef pisze:

    > Uchylasz się, czyli przynajmniej zrozumiałeś, że palnąłeś głupotę.

    Niestety nie trafiłeś. Po prostu nie chce mi się przekonywać do
    oczywistości.

> [...]
    > budynku wymagało więcej zachodu (dwóch gwoździ) niż mocowanie
    > zwykłego znaku ostrzegawczego (tu można powiesić na jednym).

    Było wiele bardziej kretyńskich teorii, toteż na potrzeby tej dyskusji
    możesz sobie założyć i to. Tylko nie oczekuj ode mnie, ze będę z każdą
    bzdurą polemizował.

    --
    Robert Tomasik