  • 1. Data: 2020-03-11 12:49:15
    Temat: Sąd już wie;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Dla tych co wiedzą to wiedzą, dla reszty - jestem pełnomocnikiem w
    sprawie zwonienia (a fachowo wygaszenia etatu) żony na urlopie
    macierzyńskim przeciwko Krajowemu Ośrodkowi Wsparcia Rolnictwa a w całej
    zabawie wspiera mnie Rzecznik Praw Obywatelskich.

    Dziś odebrałem zawiadomienie:

    "Sąd Okręgowy blababal zawiadamia Pana jako pełnomocnika i rozprawie
    apelacyjnej w sprawie blabala z powództwa żony szreka
    _przeciwko_ Krajowemu Ośrodkowi Wsparcia Rolnictwa w Warszawie,
    _Rzecznikowi_Praw_Obywatelskich_ w Warszawe, która odbędzie się w dniu
    blablaba w tyt Sądzie."

    Nie wiem w sumie o czym zawiadamiają bo jakoś w tym zdaniu wielokrotnie
    złożonym tego nie zawarli (sądzę że chodzi o termin), ale widać już
    wiedzą że do apelacji nie idę z Rzecznikiem a przeciwko Rzecznikowi;)
    Gwoli wyjaśnienia - rzecznikowi się kończy kadencja;(

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-03-11 13:13:38
    Temat: Re: Sąd już wie;)
    Od: z <...@...pl>

    Ja się nie dziwię.
    Domagałem się zaległej pensji w Kwocie X netto.

    Dostałem wyrok X brutto

    Taka pomyłka którą potem tłumaczyli że to ja powinienem windykować
    należne składki i podatki państwu.

    A swoją drogą. Nie mam pewności czy one nie zostały odprowadzone.

    Wiedziałem że to mnie nie wypłacono pensji.

    Takie tam łajzy z kasty... ;-)

  • 3. Data: 2020-03-11 15:41:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Dla tych co wiedzą to wiedzą, dla reszty - jestem pełnomocnikiem w
    >sprawie zwonienia (a fachowo wygaszenia etatu) żony na urlopie

    A Ty mozesz byc pelnomocnikiem ?

> [...]

    >Nie wiem w sumie o czym zawiadamiają bo jakoś w tym zdaniu
    >wielokrotnie złożonym tego nie zawarli (sądzę że chodzi o termin),

    Drobna litrowka - "o rozprawie", a "i" blisko "o" ?

    >wiedzą że do apelacji nie idę z Rzecznikiem a przeciwko Rzecznikowi;)
    >Gwoli wyjaśnienia - rzecznikowi się kończy kadencja;(

    Wykorzystaj - niech sie Rzecznik przyzna a KOWR zaplaci :-)

    J.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-03-11 16:00:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2020 o 15:41, J.F. pisze:

    > A Ty mozesz byc pelnomocnikiem ?

    Pełnomocnikiem może być adwokat lub radca prawny, w sprawach własności
    przemysłowej także rzecznik patentowy, a w sprawach restrukturyzacji i
    upadłości także osoba posiadająca licencję doradcy restrukturyzacyjnego,
    a ponadto osoba sprawująca zarząd majątkiem lub interesami strony oraz
    osoba pozostająca ze stroną w stałym stosunku zlecenia, jeżeli przedmiot
    sprawy wchodzi w zakres tego zlecenia, współuczestnik sporu, jak również
    małżonek, rodzeństwo, zstępni lub wstępni strony oraz osoby pozostające
    ze stroną w stosunku przysposobienia.

    W sumie to już trochę tą sprawę traktuje jak hobby, ale widać trochę się
    obsrali, skoro żądają zawieszenia sprawy do czasu roztrzygnięcia przez
    TK i SN. No i z tym SN też trochę sobie nasrali w gacie, bo zaraz po
    piśmie procesowym w którym takie wniosek postawili, dostali zjebkę od
    góry do dołu w podobnej (tylko łatwiejszej dla nich, bo bez szczególnej
    ochrony przed zwolnieniem) sprawie. Pewnie i tak nic nie zapłacą, ale
    przynajmniej się trochę nauczę. A i ponieważ tych spraw jest kilka
    setek, to jest szansa, że w końcu spadną z rowerka. A wtedy będzie można
    bezkarenie napisać, ze p.o.remier szydło wraz z p.o.rezydentem dudą
    podpisali się pod uistawą sprzeczną z prawem;)

    > Wykorzystaj - niech sie Rzecznik przyzna a KOWR zaplaci :-)

    Do maja to jeszcze stary będzie. Ale potem będzie rzeczywiście ciekawie
    jak obejdą jakoś senat (a pewnie obejdą). Będę miał po stronie powoda...
    przedstawiciela pozwanego;) To tak jakby ktoś się zastanawiał po co
    obywatelowi niezawsłość różnych instytucji...

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-03-11 17:15:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 11.03.2020 o 15:41, J.F. pisze:
    [...]

    >Do maja to jeszcze stary będzie.

    To moze skorzystac z okazji i sie przyznac do winy, skoro pozwany :-)

    >Ale potem będzie rzeczywiście ciekawie jak obejdą jakoś senat (a
    >pewnie obejdą).

    a) zamknie sie w kwarantannie paru senatorow :-)
    b) juz mowia, ze wybory mozna przesunac w stanie wyjatkowym czy kleski
    zywiolowej ... i kadencje zostaja przedluzone.

    J.