  • 1. Data: 2020-03-12 20:19:07
    Temat: Re: Czeka nas oświecona TYRANIA
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.03.2020 o 19:58, j...@j...org pisze:
> [...]
     Napisz jeszcze Runciku, gdzie rodzą się takie umysłowe niedorozwoje jak ty?   :-DDD

    - LOL!". Rzeczywiście pod długotrwałym wpływem Gazety Wyborczej człowiek
    dziecinnieje.

    > Dziadku ze sklerozą, to ty napisałeś, że nie jest OK, że Grodzki się nie zaraził.

    widać ten jad nienawiści u japy

  • 2. Data: 2020-03-13 11:24:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-12 o 20:19, u2 pisze:

    > widać ten jad nienawiści u japy

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta.
    W dodatku przeklejasz tutaj swoje kłótnie z innej grupy.
    Odpuść sobie.