  • 1. Data: 2020-03-11 19:04:29
    Temat: Nitek-Płażyńska dla wPolsce.pl
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/polityka/490028-nitek-plazynska
    -dla-wpolscepl-hans-g-zelzyl-narod-polski

    Nitek-Płażyńska dla wPolsce.pl: Hans G. zelżył naród polski. Absolutnie
    nie mam zamiaru go przeprosić. Wyrok jest skandaliczny

    opublikowano: 6 marca
    Natalia Nitek-Płażyńska / autor: wPolsce.pl

    Absolutnie nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy, ponieważ sam
    wyrok w Sądzie Apelacyjnym jest wyrokiem o 180 stopni innym niż wyrok w
    I instancji

    -- powiedziała na antenie telewizji wPolsce.pl Natalia Nitek-Płażyńska,
    odnosząc się do skandalicznego wyroku gdańskiego sądu apelacyjnego ws.
    niemieckiego przedsiębiorcy Hansa G.

    CZYTAJ TAKŻE:

    Skandaliczny wyrok! Sąd w Gdańsku nakazał Nitek-Płażyńskiej
    przeproszenie Niemca, który mówił, że ,,zabiłby wszystkich Polaków"

    Nitek-Płażyńska odpowiada na skandaliczny wyrok sądu: ,,Niegodny,
    niesprawiedliwy". Internauci: ,,To się nie mieści w głowie"

    Nie, absolutnie nie mam zamiaru przeprosić ze względu na to, że
    występuje w imieniu narodu polskiego. To naród polski był zelżony przez
    tego człowieka. Poczułam też, że moja godność jako Polki jest deptana i
    uważam, że ten wyrok jest wyrokiem skandalicznym, ponieważ narusza
    szereg wartości, ale też kłóci się z logiką

    -- podkreśliła.

    Pani sędzia Zwierzyńska wskazała, że moje zachowanie jest niegodne,
    ponieważ naruszyłam zasady dobrej współpracy nagrywając swojego
    pracodawcy. Ale ja nie nagrywałam go z przyjemnością, tka po prostu.
    Postanowienie rejestrowania tych wypowiedzi wynikało z tego, że chciałam
    mieć dowód na wypadek postępowania sądowego, bo wiedziałam, że inaczej
    byłoby słowo przeciwko słowu. Pani sędzia Zwierzyńska stwierdziła, że
    niepotrzebnie dokonywałam tych nagrań i mnie za to ukarała, zaś na
    podstawie tych nagrań też zasądziła karę dla pozwanego, jednocześnie
    stwierdziła, że na podstawie zeznań, które nie są podparte dowodami, nie
    jest w stanie wydać wyroku

    -- zaznaczyła.

    https://www.youtube.com/watch?v=l4XdTFD4cdg

  • 2. Data: 2020-03-12 11:17:17
    Temat: Re: Nitek-Płażyńska dla wPolsce.pl
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-11 o 19:04, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta.