  • 1. Data: 2007-10-21 20:02:10
    Temat: Pcim a cisza wyborcza
    Od: "kwikkwak" <k...@k...pl>

    Jakieś dziwne to prawo mamy, gdy coś się wydarzy w komisji w Wygnajewie
    Mniejszym Podgórnym, to ma zaraz wpływ na cały kraj?

  • 2. Data: 2007-10-21 20:10:38
    Temat: Re: Pcim a cisza wyborcza
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liście datowanym 2007-10-21 <mid:ffgbaa$aif$1@atlantis.news.tpi.pl>
    kwikkwak napisał(a):

    > Jakieś dziwne to prawo mamy, gdy coś się wydarzy w komisji w Wygnajewie
    > Mniejszym Podgórnym, to ma zaraz wpływ na cały kraj?

    Normalne prawo.

    0,00001% wyborców ma przełożenie na ilość posłów...
    <hahaha>

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2007-10-21 20:14:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kwikkwak pisze:

    > Jakieś dziwne to prawo mamy, gdy coś się wydarzy w komisji w Wygnajewie
    > Mniejszym Podgórnym, to ma zaraz wpływ na cały kraj?

    Ja też uważam, że tym z pcimia dolnego trzeba zabrać prawo wyborcze ...

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 4. Data: 2007-10-21 20:24:41
    Od: "kwikkwak" <k...@k...pl>

    > Ja też uważam, że tym z pcimia dolnego trzeba zabrać prawo wyborcze

    Cisza wyborcza dla całego 38 milionego kraju z powodu gminy powiedzmy
    max 9-tysięcznej?
    jaki wpływ na wybory mieszkańców Wioskowa Górnego ma zdjęcie ciszy
    wyborczej w reszcie kraju, co włączą dzienniki telewizyjne i pobiegną
    zagłosować w ostatnie pół godziny na złość reszcie kraju?

  • 5. Data: 2007-10-21 20:28:12
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    kwikkwak <k...@k...pl> napisal:
    > Jakieś dziwne to prawo mamy, gdy coś się wydarzy w komisji w Wygnajewie
    > Mniejszym Podgórnym, to ma zaraz wpływ na cały kraj?

    Tym razem to jednak chyba nabroila kapela ze wsi Warszawa ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2007-10-21 20:30:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kwikkwak pisze:

    > Cisza wyborcza dla całego 38 milionego kraju z powodu gminy powiedzmy
    > max 9-tysięcznej?

    Przemyśl to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_U
    SA,_2000

  • 7. Data: 2007-10-21 20:38:33
    Od: "kwikkwak" <k...@k...pl>

    > Przemyśl to:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_U
    SA,_2000

    Co mi tu porównujesz wybory prezydenckie w USA, gdzie nie głose cały
    kraj, tylko kilkaset wybranych osób.
    Mówimy o wyborach parlamentarnych w Polsce, komisje mające "kłopoty"
    rozrzucone są po całym kraju i wątpię czy te pare tysięcy a tak naprawdę
    pewnie maks kilkaset hipotetycznie zmiennych głosów ma jakiś wpływ

  • 8. Data: 2007-10-21 20:39:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek_P <W...@c...edu.pl> writes:

    > Tym razem to jednak chyba nabroila kapela ze wsi Warszawa ;)

    Skutki optymalizacji opartej o błędne oszacowanie frekwencji.
    Tak swoją drogą, to czy drukarnie drukują karty dla wszystkich
    uprawnionych do głosowania, czy opierają się na badaniach
    statystycznych i sondażach przedwyborczych?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 9. Data: 2007-10-21 20:50:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Oct 2007 22:39:53 +0200, p...@g...pl (Piotr Dembiński)
    wrote:

    >Tak swoją drogą, to czy drukarnie drukują karty dla wszystkich
    >uprawnionych do głosowania, czy opierają się na badaniach
    >statystycznych i sondażach przedwyborczych?
    http://serwisy.gazeta.pl/wybory2007/1,85057,4598632.
    html
    - Wydrukowanych zostało tylko 80 proc. wszystkich kart. Do komisji
    trafiło 75 proc., reszta stanowi rezerwę - tłumaczy Zdzisława
    Romańska, dyrektor delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Krakowie.

    WAM
    --
    nazwa.pl - nie polecam - same problemy
    kiedys polecalem ale widze ze sie mylilem :)

  • 10. Data: 2007-10-21 21:00:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kwikkwak pisze:

    SA,_2000

    > Co mi tu porównujesz wybory prezydenckie w USA, gdzie nie głose cały
    > kraj, tylko kilkaset wybranych osób.

    Rozumiem że nie wiesz o czym mówisz. Więc bez sensu sie dalej produkować.