  • 1. Data: 2007-10-21 20:15:42
    Temat: Austriak chce pracować
    Od: "Jacek" <k...@p...onet.pl>

    Obywatel Austrii, przebywający na Karcie Pobytu chce pracować w Polsce. Czy
    potrzebne jakieś zezwolenie na pracę? Gdzie sie o nie starać? Jakie przepisy
    rządzą zatrudnieniem w Polsce obcokrajowców z UE?
    Z góry dziekuję za odpowiedź, pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2007-10-21 23:37:48
    Temat: Re: Austriak chce pracować
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Obywatel Austrii, przebywający na Karcie Pobytu chce pracować w Polsce.

    Hehe - czy on na glowe upadl?
    Tu sie raczej odbiera austriacki zasilek dla bezrobotnych i zyje jak lord a
    nie zarabia rownowartosc kieszonkowego ucznia z podstawowki!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-10-22 12:40:05
    Od: "Jacek" <k...@p...onet.pl>

    > Hehe - czy on na glowe upadl?
    > Tu sie raczej odbiera austriacki zasilek dla bezrobotnych i zyje jak lord
    > a nie zarabia rownowartosc kieszonkowego ucznia z podstawowki!
    --------------A, gdyby jednak chciał pracować? Czy możesz cos poradzić, czy
    tylko umiesz komentarze jak wyżej?
    Jacek

  • 4. Data: 2007-10-22 21:31:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > --------------A, gdyby jednak chciał pracować? Czy możesz cos poradzić,
    > czy tylko umiesz komentarze jak wyżej?
    > Jacek

    No ja nic nie moge poradzic, bo sie nie znam. Ale slyszalem, ze w Chinach
    jeszcze gorzej placa. Moze wiec niech tam sprobuje :)

    Pozdrawiam
    SDD