  • 1. Data: 2007-10-21 17:35:32
    Temat: oklejenie drzwi
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Witam - pewna firma pozyczkowa zwaca sie optima okleila nasze drzwi
    wejsciowe do klatek naklejkami wielkosci a5 naklejki sa ciezko schodzace -
    nie mozna ich w calosci oderwac - pozzostaje bardzo brzydki slad ktorego nie
    idzie w zaden sposob zetrzec - w kawalku zeszlo nawet z farba ..chce ich
    zmusic do tego aby sami je odkleili - na jakie moge powolac sie paragrafy w
    rozmowie ?? na naklejce sa nr telefonu miejscowego przedstawiciela jak
    rowniez ogolnokrajowy - miejscowy powiedzial ze nie ma nic do tego i ze
    zebym cytuje "spadal" ....- zamierzam jutro zadzwonic pod ten numer ogolny i
    poprosic o naprawe drzwi... tylko wlasnie - na jakie paragrafy ??

    pozdr
    jarek

  • 2. Data: 2007-10-21 18:21:08
    Temat: Re: oklejenie drzwi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamierzam jutro zadzwonic pod ten numer ogolny i poprosic o naprawe
    > drzwi... tylko wlasnie - na jakie paragrafy ??

    To jest czyn zabroniony. Co najmniej wykroczenie z art. 63a kw, a jeśli
    faktycznie klej, którego użyto test trudny do usunięcia, to również
    uszkodzenie mienia (może być przestępstwo albo wykroczenie w zależności od
    wartości strat). Natomiast może być problem z ustaleniem sprawcy, albowiem
    za czyn winę ponosi określony pracownik czy inny przedstawiciel. który
    przykleił te ulotki, nie zaś sama firma. Hipotetycznie można założyć, że
    ulotki mogła przykleić konkurencja w celu zaszkodzenia firmie.

  • 3. Data: 2007-10-21 18:25:48
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

> [...]
    > przykleił te ulotki, nie zaś sama firma. Hipotetycznie można założyć, że
    > ulotki mogła przykleić konkurencja w celu zaszkodzenia firmie.
    ale skoro to jest ich reklama to mozna domniemywac ze jednak to oni ja
    przykleili i to chyba oni musieliby udowodnic ze to nie oni nakleili ...

  • 4. Data: 2007-10-21 18:44:36
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > ale skoro to jest ich reklama to mozna domniemywac ze jednak to oni ja
    > przykleili i to chyba oni musieliby udowodnic ze to nie oni nakleili ...

    To sobie domniemuj. Sprawca musi byc ustalony i ukarany. A tresc ulotki
    nie ma z nim nic wspólnego.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 5. Data: 2007-10-21 18:51:56
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    >i to chyba oni musieliby udowodnic ze to nie oni nakleili ...

    Tak mowisz? No to ja twierdze, ze pozyczylam ci 10 tys zlotych. Udowodnij,
    ze to nie ty pozyczyles:)

    HaNkA

  • 6. Data: 2007-10-21 18:54:31
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak mowisz? No to ja twierdze, ze pozyczylam ci 10 tys zlotych. Udowodnij,
    > ze to nie ty pozyczyles:)
    >
    > HaNkA
    czyli co ??=- nie ma fizycznej mozliwosci ukaranie takiej firmy ?? i moze
    sobie robic co tylko chce?? - w takim razie na jakiej podstawie policja daje
    mandaty za naklejanie ogloszen na slupach ?? bez oplaty za to ?? - kiedys
    sam mialem taka sytuacje tylko ze ktos pomylil nr telefonu - czeski blad
    przekrecone cyferki, ogloszenie na slupie o sprzedazy czegos tam czegos -
    dzwoni do mnie policjant, przedstawia sie i w ogole i prosi o stawienie na
    komisariacie wzgledem zlozenia wyjasnien - pytam w jakiej sprawie on do mnie
    ze w sprawie ogloszenia - a ja majac juz kilka telefonow wczesniej mowie ze
    ktos pomylil nr i to jest pomylka , wtedy uslyszalem ze to nie wazne -
    istotne sa moje dane skoro widnieje na ulotce moj nr to znaczy ze to ja ja
    wysiesiłem i ze to ja mam zaplacic kare...
    a jeszcze tak samo w przeciez w przypadku mandatu z fotoradaru - jezeli to
    nie wlasciciel prowadzil to ON musi wskaza osobe i udowodni ze to ta osoba
    jechala a nie on w tym czasie bo inaczej policja domniemywa ze to on
    prowadzil i to on dostaje mandat (wsrod znajomych mandat dostala kobieta
    ktora jest tylko nominalnym wlascicielem samochodu a faktycznie nawet prawa
    jazdy nie ma i jazdy za kolkiem boi sie jak ognia... - tlumaczenia na nic -
    musi zaplacic...)

  • 7. Data: 2007-10-21 19:04:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    jarek pisze:

    > czyli co ??=- nie ma fizycznej mozliwosci ukaranie takiej firmy ??

    Zawsze można zrobić tak: Nagrywasz rozmowę pod numerem z ulotki i pytasz
    się "Dzień dobry, widziałem Państwa reklamę na pewnej nalepce na
    drzwiach, czy dobrze się dodzwoniłem?" Jeśli powie tak to chyba coś już
    znaczy?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 8. Data: 2007-10-21 19:05:39
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze można zrobić tak: Nagrywasz rozmowę pod numerem z ulotki i pytasz
    > się "Dzień dobry, widziałem Państwa reklamę na pewnej nalepce na drzwiach,
    > czy dobrze się dodzwoniłem?" Jeśli powie tak to chyba coś już znaczy?

    hahaha - wspanialy pomysl ;-)

  • 9. Data: 2007-10-21 19:09:39
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hahaha - wspanialy pomysl ;-)

    tylko - musze to nagrac - w sensie przyznanie sie , oczywiscie jezeli
    uszlysze formulke o tym ze "ze wzgledu na dobro moje jako klienta rozmowa
    bedzie nagrywana - zapytam po polaczeniu czy w zwiazku z tym moge ja rowniez
    nagrywac - jezeli uslysze ze tak - wlaczam nagrywanie i ... - w zwiazku z
    naklejonym na dzrzwi ... " ;-)

  • 10. Data: 2007-10-21 19:13:03
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    jarek <j...@o...pl> napisał(a):

    > oni musieliby udowodnic ze to nie oni nakleili ...

    Czlowieku! Ta lista ma w nazwie "prawo". Zastanow sie, zanim odezwiesz.

    Pozdrawiam, MichalS.