  • 1. Data: 2003-02-01 08:37:44
    Temat: Partycypacja kosztow
    Od: "Drozdos" <d...@k...plo.pl>

    Witam

    Czy UGminy uchwala Rady moze ustalic partycypacje kosztow stworzenia planu
    zagosp. terenu na wlascicieli gruntow objetych tym planem, jezeli to NIE na
    ich wniosek taki plan zostala stworzony??

    pzdr
    Drozdos
    d...@k...plo.pl

  • 2. Data: 2003-02-01 16:17:16
    Temat: Re: Partycypacja kosztow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    A podali jakąś podstawę prawną takiej decyzji? Ja nie znalazłem, ale nie
    twierdzę, że nie ma. W każdym razie mają obowiązek podać podstawę i dopiero
    wówczas będziemy się zastanawiali.

  • 3. Data: 2003-02-01 18:50:40
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Drozdos <d...@k...plo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1g183$din$...@n...tpi.pl...
> [...]
    na
    > ich wniosek taki plan zostala stworzony??

    Jest to mało prawdopodobne . Jedynie pośrednio , z pieniędzy budżetowych
    czyli wcześniej sciągniętych podatków lokalnych .